جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چرا رأی دهم؟ مردم لارستان پاسخ می‌دهند!!

    به گزارش میلاد لارستان، کمتر از یک روز تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و هنوز عده‌ای بر سر موضوع آمدن و نیامدن…

 

 

به گزارش میلاد لارستان، کمتر از یک روز تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و هنوز عده‌ای بر سر موضوع آمدن و نیامدن پای صندوقهای رأی تردید دارند.

خبرنگار میلاد لارستان جهت کسب اطلاع از نظرات مردم با حضور میدانی در سطح شهر لار گفت‌وگویی با شهروندان انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

یک جوان لاری که سن خود را ۲۸ سال عنوان می‌کند؛ رأی دادن یک حق است که حکومت به مردمش داده و قطعاً باید با حضور و مشارکت در انتخابات به اندازه اطلاعات خودمان، در این کار جمعی مشارکت کنیم.

یک فرد دیگر که شغل خود را کارگری معرفی می‌کند، با اعلام اینکه قطعاً رأی خواهد داد، این شرط را با نماینده منتخب مطرح کرد که؛ حتماً به فکر مردم بخصوص مشکلات اقشار کم‌درآمد باشند و از طرفی مسائل شهر و منطقه را با جدیت پیگیری کند.

یک دانشجو دختر نیز درباره شرکت در انتخابات و ویژگیهای کاندیدای اصلح می‌گوید؛ عده‌ای از هم‌کلاسی‌ها اعتقادی به شرکت در انتخابات ندارند اما بنده تأکید کرده و می‌کنم شرکت در پای صندوقهای رأی یکی از جاهایی است که می‌توانیم حرف‌مان را بزنیم. وی معتقد است باید زیرساخت‌های توسعه علمی و افزایش کمی‌وکیفی رشته‌های دانشگاهی به‌ویژه در بحث دولتی و پزشکی مورد توجه نماینده آینده باشد و از طرفی با استفاده از ایده جوانان، زمینه اشتغال و کارآفرینی برای فارغ‌التحصیلان فراهم شود.

یک معلم میانسال هم با توصیه به دیگران برای مشارکت همگان در انتخابات، با سابقه بودن، کاربلد بودن، دلسوز بودن، پای کار بودن، دارای ایده بودن، صادق بودن، فعال بودن، شناخت از قانون، ارتباط داشتن با مسئولان رده بالا را از ویژگی‌های یک نماینده خوب دانست.

یک دانش‌آموز رأی اولی هم با ابراز خوشحالی از رسیدن به سن رأی‌دهی، مطالبات دانش‌آموزان از نماینده جدید را پیگیری تجهیز مدارس، توجه به بازسازی مدرسه‌های قدیمی، تغییر منطقه‌بندی کنکور لارستان، توجه به خواسته معلمان، ساخت اردوگاه دانش‌آموزی و غیره عنوان کرد.

یک آقا هم با بیان اینکه فعلأ تمایلی برای شرکت در انتخابات را ندارد، علت این تصمیم را مشکلات اقتصادی و عمل نکردن به وعده‌ها برای توسعه لارستان از سوی نمایندگان پیشین برشمرد.

یک خانم که تخصص خود را فعالیت در امور فرهنگی و مذهبی مطرح می‌کند، معتقد است باید نماینده بعدی علاوه بر توجه به مباحث مذهبی و حمایت از مدیران کارآمد، برنامه‌ای برای رسیدگی به مشکلات نظیر جذب بودجه، تذکر به مسئولان نهادهای کم‌کار یا سهل‌انگار فرهنگی، بازسازی بناهای تاریخی، اتمام مراحل ساخت مصلا شهر لار و غیره داشته باشد.

یکی از اهالی بنارویه نیز که برای خرید عیدانه سفر یک‌روزه‌ای به لار داشته است، خواستار حضور فعال مردم به‌ویژه جوانان در پای صندوق رأی شد و رسیدگی به جاده‌های مواصلاتی و نگاه ویژه به مشکلات شهرها و روستاهای توابع لارستان را از مهمترین موضوعات کاری نماینده پیش‌رو دانست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین