سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

جشنواره هنرهای آوایی در لارستان برگزار شد

میلاد لارستان: نخستین جنشواره هنرهای آوایی با معرفی گروههای برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ این جشنواره با حضور ۱۲ گروه از ۱۱ پایگاه مقاومت…

میلاد لارستان: نخستین جنشواره هنرهای آوایی با معرفی گروههای برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ این جشنواره با حضور ۱۲ گروه از ۱۱ پایگاه مقاومت در شبستان امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان

به اجرا درآمد که در پایان از مجموع چهار گروه خواهر شرکت کننده، پایگاه مقاومت حضرت خدیجه کبری با مربیگری سرکار خانم شاکری و سرپرستی سرکار خانم چهره آزاد حائز مقاوم اول شد.

در بخش برادران با ۸ گروه شرکت کننده داوران جشنواره پایگاه مقاومت یاران امام (ره) به مربیگری علی قنبرزاده و سرپرستی محمد حسن کلوانی به عنوان مقام اول و پایگاه مقاومت امام حسین (ع) به مربیگری علی باقری فرد و سرپرستی عماد احمدی نشان دوم جشنواره هنرهای آوایی را به خود اختصاص دادند.

احسان تابنده دبیر جشنواره ی سرود هنرهای آوایی اهداف این جشنواره را ایجاد پویایی و نشاط هنرمندان بسیجی از طریق رقابت های سازنده وتعالی بخش عنوان و تصریح کرد: ایجاد فضای همدلی ، هم افزایی و تعامل فعالیت فرهنگی و تبادل مهارت هنری پایگاه های مقاومت بسیج ، شناسایی بسیجیان متعهد و علاقه مند به فعالیت های فرهنگی وهنری و ایجاد بستر لازم جهت ارتقای نگرش آنان و ارج گذاری به توانایی های بالقوه و بالفعل بسیجیان از دیگر اهداف ما در این جشنواره بود.

مهدی معتمد، یکی از داوران جشنواره در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سطح کیفی جشنواره بالا بود و امید است با ادامه این روند شاهد رشد فعالیت های فرهنگی در سطح لارستان باشیم.

حسین حسین دوست از پایگاه مقاومت امام حسین (ع)  و علی محتشم زاده از پایگاه شهید خوشه چین تک خوان برتر جشنواره شناخته شدند .

همچنین حضور گروه های روستایی از روستای بریز ، دهکویه و علی آباد از نکات حائز اهمیت جشنواره بود .

و در پایان اعضای گروه فرهنگی هنری طاها حوزه مقاومت بسیج شهدا به پاس اجرای سرود “سرزمین اجدادی من” که در وصف لارستان و امامزاده میر علی بن الحسین (ع) ساخته شده بود از سوی تولیت آستان به عنوان خادمین افتخاری این امامزاده ی واجب التعظیم درآمدند.

گفتنی است این جشنوراه به همت گروه هنری طاها حوزه مقاومت بسیج شهدا، اداره اوقاف وامورخیریه لارستان ، آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین (ع)، فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و موسسه فرهنگی هنری خاتم الاوصیا برگزار شد .

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین