چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس برای مدیران استان خط و نشان کشید

در حوزه اقتصاد مقاومتی:

استاندار فارس در سخنانی اظهار داشت: با هر كس بخواهد مانع پيشرفت استان شود محكم برخورد خواهم كرد چرا كه كسي نمي تواند با مردم بازي كند.

سیدمحمدعلی افشانی  درنشست مديران ستادي استانداری با بیان لزوم تاکید و توجه بر سخنان مقام معظم رهبري در سال جاري بر اقتصاد مقاومتي و اقدامات صورت گرفته گفت: در اين حوزه از همه دستگاهها گزارش گيري مي شود و همين امر باعث مي شود تا همه تلاش بيشتري داشته باشند.

مقام عالی دولت در فارس افزود: در همن خصوص هفته اي يك جلسه با صاحبنظران استان برگزار خواهيم كرد تا بتوانيم گزارش عملكردي در حوزه اقتصاد مقاومتي را به صورت هفتگي به معاون اول رئيس جمهور ارائه نمائيم.

مهندس افشاني خطاب به مديران ستادي استانداري فارس گفت: شما موتور محركه، تصميم سازان و تصميم گيران استان هستيد و بايد با تمام وجود تلاش كنيد كه امسال پاسخي براي بخشي از نيازهاي مردم داشته باشيد.

استاندار فارس بر تلاش مضاعف مديران و عمل گرا بودن آنها تاكيد كرد و ابراز داشت: مديران نبايد منتظر پول باشند و بايد بتوانند بخش خصوصي را فعال نمايند و اگر مديري نمي تواند كار انجام دهد و حوصله انجام كار ندارد خود، مديريت را واگذار كند و كنار برود.

وي با بيان اينكه در ايام انتخابات از فرمانداران و بخشداران به جهت تسلط به قانون انتخابات آزمون گرفته شد اظهار داشت: اگر لازم شد در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتي نيز از تمام مديران از سياسيت هاي ۲۴ گانه ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري آزمون بعمل مي آيد كه همگي با مطالعه آن بتوانند تسلط كافي را بر امور داشته باشند.

استاندار فارس ادامه داد: مي خواهيم تلاش كنيم تا در خصوص اقتصاد مقاومتي جزء استان هاي برتر كشور باشيم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، مهندس افشاني گفت: بايد به بخش خصوصي بها داده شود و پروژه ها به اين بخش واگذار شود تا زمينه اشتغال و رونق توسعه استان فراهم شود.

استاندار فارس ادامه داد: نمي خواهم گذشتگان را محكوم كنم اما مي گويم كه تمامي اين مشكلات از همين ميزهاي درون استانداري نشات گرفته كه يا نخواسته اند يا نتوانسته اند كه كاري انجام دهند.

استاندار فارس گفت: با هر كس بخواهد مانع پيشرفت استان شود محكم برخورد خواهم كرد چرا كه كسي نمي تواند با مردم بازي كند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استاندار فارس برای مدیران استان خط و نشان کشید”

  1. لاری گفت:

    انچه در محافل عمومی دیده و شنیده می شودنظر اکثریت بر ان است که استانار محترم جناب اقای افشانی در کنار مردم می باشندامیدواریم که با همر اهی مردم به انچه می گویند جامه عمل به پوشا نند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین