یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان به تنهایی می‌تواند قطب پینگ‌پنگ کشور را بدست آورد

  مربی تیم جوانان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: طی چند روزی که در لار بوده ایم شاهد علاقه زیاد ورزشکاران به این رشته بودیم و بنظر من…

 

مربی تیم جوانان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: طی چند روزی که در لار بوده ایم شاهد علاقه زیاد ورزشکاران به این رشته بودیم و بنظر من لارستان به تنهایی می تواند قطب پینگ پنگ کشور را بدست آورد. تمام مربیانی که در لارستان حضور دارند دارای سطح فنی بالایی هستند و مطمئن هستیم در آینده برای لارستان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

به گزارش میلاد لارستان، اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران به مدت یک هفته به میزبانی آکادمی تنیس روی میز لارستان برگزار شد.

برای اطلاع از کم‌وکیف حضور ملی‌پوشان از وضعیت اردوی برگزار شده در لار خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی اختصاصی با امیر بخشی مربی تیم جوانان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران داده است که در زیر می‌خوانیم:

 

لطفاً درباره اردو توضیح دهید:

اولین اردوی جدی خود را پس از مسابقات رده بندی جوانان با حضور نفرات برتر مسابقات از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ اسفندماه در شهر لار برگزار کرده‌ایم. این اردو در واقع جهت آماده سازی شرکت در مسابقات اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آسیای میانه در کشور قزاقستان برگزار شده است. پس از آن در صورت کسب سهمیه به مسابقات قهرمانی آسیا در تیر ماه سال جدید در کشور چین اعزام خواهیم شد.

 

چند نفر در اردو حضور دارند؟

در اردوی لار تعداد ۱۲ بازیکن منتخب که دارای سطح فنی بالایی هستند و سه نفر از آنها یعنی آقایان احسان شریعتی، عرفان شیردل و مهدی عسگری زاده از لار هستند، شرکت دارند. طی این چند روز در نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین بازیکنان برقرار بوده و خوشبختانه شرایط از لحاظ امکانات سخت افزاری و اسکان بسیار خوب بوده است.

 

وضعیت سالن محل برگزاری اردو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سالن اختصاصی تنیس روی میز لار بسیار سالن خوبی است و شاید بتوان این سالن را بزرگترین سالن اختصاصی تنیس روی میز کشور قلمداد کرد که شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را داراست. امیدوار هستیم با توجه به شرایط خوب موجود در آینده نیز اردوهای تیم ملی در لارستان برگزار شود.

 

در آینده چه رویدادهایی پیش‌روی تیم ملی جوانان قرار دارد؟

ما در سال جدید سه رویداد مهم در رده جوانان را در پیش داریم که اولین آن مسابقات آسیای میانه در قزاقستان، سپس مسابقات قهرمانی آسیا در چین و در ادامه مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

 

رده جوانان شامل چه رده سنی می‌شود؟

رده جوانان شامل بازیکنان زیر ۱۹ سال است که ما آقای بنیامین فرجی را با ۱۴ سال سن در رتبه یک رنگینگ جهان در رده نوجوانان داریم و همچنین رده ۱۶ و ۱۷ سال جوانان جهان نیز آقایان بنیامین فرجی و امیرمهدی کشاورز هستند. می توان گفت که ما در سطح بین المللی پیشرفت بسیار خوبی داشته و جزو رتبه های برتر آسیا هستیم.

 

جایگاه تنیس روی میز ایران در سطح آسیا و جهان کجاست؟

تیم ایران در رده نوجوانان و جوانان رتبه سه آسیا را کسب نموده و در تیمی رتبه ۷ جهان را بدست آورده ایم.

 

صحبت پایانی:

جا دارد که به مسئولین هیئت تنیس روی میز لارستان بابت آماده سازی این سطح از امکانات تبریک بگویم و از آقای قربان رییس هیأت تنیس روی میز لارستان همکارانشان تشکر کنم. طی چند روزی که در لار بوده ایم شاهد علاقه زیاد ورزشکاران به این رشته بودیم و بنظر من لارستان به تنهایی می تواند قطب پینگ پنگ کشور را بدست آورد. تمام مربیانی که در لارستان حضور دارند دارای سطح فنی بالایی هستند و مطمئن هستیم در آینده برای لارستان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین