یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شرایط اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن چیست؟!

شرایط اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان،  در پی اعلام مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس مبنی بر اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی…

شرایط اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان،  در پی اعلام مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس مبنی بر اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بهره ۵ درصد به روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر، ویژه مقاوم سازی مسکن های غیر مقاوم، شهروندان گرامی در خصوص جزئیات این طرح سوال هایی داشته و دارند که در همین راستا جهت اطلاع عموم شهروندان، جزئیات اعطای این وام را از رئیس بنیاد مسکن لارستان جویا شدیم.

هادی میزان، رئیس بنیاد مسکن لارستان با اشاره به اینکه تسهیلات احداث مسکن در شهرها در واقع ۵۵۰ میلیون با بهره حداقل ۱۸ درصد است، گفت: اولویت دفتر مدیریت بحران استانداری در خصوص مقاوم سازی مسکن های غیرمقاوم با روستاها است اما در این طرح شهر های زیر ۲۵۰۰۰ نفر نیز شامل می شود.

میزان با بیان اینکه وام ۳۵۰ میلیون تومانی با بهره ۵ درصد با اولویت واحد های بافت فرسوده که تصمیم بر تخریب و نوسازی داشته باشند اعطا می شود، تصریح کرد: این تسهیلات در قالب وام تعمیری نیست و به هیچ عنوان جهت مرمت و تعمیر مسکن های فرسوده اعطا نمی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بلکه صاحبان مسکن های غیر مقاوم ابتدا باید واحد فرسوده را تبدیل به زمین کرده یا زمین داشته باشند که بتوانند پروانه ساخت اخذ کرده و سپس اقدام به ساخت و احداث مسکن جدید کنند.

میزان با اشاره به اینکه هر یک از شهروندان تنها یکی از تسهیلات ۵۵۰ یا ۳۵۰ میلیونی تومانی احداث مسکن را می توانند استفاده کنند، گفت: متقاضیان مستلزم تعهد به بنیاد مسکن مبنی بر رعایت ضوابط بنیاد از جمله تایید ناظر و تعهد جهت ارسال گزارشات مرحله ای و تایید نقشه ها توسط دفاتر طراحی می باشند.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین