دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پلیس افتخاری در لارستان شروع بکار کرد

میلاد لارستان: فرمانده نیروی انتظامی لارستان، گفت: با رایزنی های صورت گرفته مجوز فعالیت پلیس افتخاری در لارستان اخذ شده است. به گزارش خبرنگار اجتماعی میلاد لارستان؛ امروز صبح (دوشنبه)،…

میلاد لارستان: فرمانده نیروی انتظامی لارستان، گفت: با رایزنی های صورت گرفته مجوز فعالیت پلیس افتخاری در لارستان اخذ شده است. به گزارش خبرنگار اجتماعی میلاد لارستان؛ امروز صبح (دوشنبه)، طی مراسم ویژه ای بمناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در لارستان، به اجرا درآمد.

در این مراسم، سرهنگ حسین خلیفه، فرمانده نیروی انتظامی لارستان، طی سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: شعار هفته ناجا در سال ۹۳، «پلیس، تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار» است.

وی با استناد به آمار، به مقایسه جرائم در سطح منطقه لارستان نسبت به استان فارس پرداخت و افزود: در لارستان، میزان سرفت و کشفیات آن به ترتیب ۷/۰ و ۸/۰ دهم یا بعبارتی کمتر از ۱ درصد می باشد.

خلیفه اظهار کرد: میزان جرائم مواد مخدر در لارستان نسبت به استان فارس ۱۳ درصد و در تصادفات نیز، سهم لارستان از کل استان ۲ درصد است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مبارزه با مواد مخدر، شهید گودرزی که سال گذشته در درگیری با اشرار به شهادت نائل آمد، تصریح کرد: ۵۰ درصد مواد مخدر ترانزیتی استان فارس در لارستان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان با ابراز تأسف از میزان بالای قاچاق سوخت در محورهای لارستان، خاطر نشان کرد: به لحاظ کشف محموله های سوختی، شهرستان لارستان در رتبه دوم استان فارس قرار دارد.

وی با بیان اینکه، لارستان در تعداد تصادفات رتبه ۱۱ را در بین شهرستانهای فارس در اختیار دارد، هشدار داد: در مرگ و میر ناشی از تصادفات، لارستان رتبه ۴ را در استان در اختیار دارد.

خلیفه با بیان اینکه، در دستگیری اتباع بیگانه و افاغنه غیرمجاز، شهرستان لارستان، رتبه دوم فارس را به لحاظ دستگیری این افراد به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: سالیانه بالای ۴ هزار نفر از این قبیل افراد دستگیر می شوند.

وی گفت: با رایزنی های صورت گرفته، مجوز فعالیت ۴۵ نفر مرد و ۲۰ نفر زن پلیس افتخاری جهت همکاری با نیروی انتظامی لارستان و طی شرایط خاص پذیرفته شوند.

خبرنگار: حسن فراست

عکس: کیوان فتحی

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین