شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در راستای گسترش صنعت توریسم و با رویکرد اقتصاد دریا محور:

توسعه مسیرهای هوایی و دریایی لارستان مورد توجه ویژه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: یکی از مراکز مهمی که لازم است در خصوص توسعه مسیرهای هوایی و دریایی مورد توجه ویژه قرار گیرد خطه لارستان…

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: یکی از مراکز مهمی که لازم است در خصوص توسعه مسیرهای هوایی و دریایی مورد توجه ویژه قرار گیرد خطه لارستان است

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی لارستان یکی از بهترین ظرفیت ها برای رعایت استانداردهای بین المللی حوزه گردشگری است توجه ویژه به این موضوع را ضروری دانست و بر توسعه این صنعت درآمدزا با روش های خلاقانه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرودگاه های دنیا به مراکز گردشگری با ارائه انواع خدمات درآمدزا تبدیل شده اند، افزود: لارستان به دلیل ارتباطات گسترده با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می تواند یکی از بهترین خواستگاه ها برای توسعه گردشگری فرودگاهی باشد.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی لارستان رتبه ۵ پروازهای خارجی کشور و رتبه ۱۸ حمل مسافر در بین فرودگاه های کشور را دارد و در بازی های جام جهانی قطر، به عنوان یکی از چهار فرودگاه مرجع کشور انتخاب شد، اظهار کرد: این مساله نشان از اهمیت ویژه این فرودگاه و رفت و آمد و ترافیک بالای این شهرستان است.

فرخ زاده در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به ابلاغیه رهبری در خصوص آب‌های آزاد و دریاها که شامل ظرفیت های ارزشمند دریا، سواحل و پس کرانه های می شود افزود: یکی از شهرستان‌های مهم در این حوزه لارستان است که خوشبختانه توانسته موقعیت خود را تثبیت کند و رشد خوبی در عرصه های ارتباطات بین الملل داشته باشد.

وی افزود: یکی از مراکز مهمی که لازم است در خصوص توسعه مسیرهای هوایی و دریایی مورد توجه ویژه قرار گیرد خطه لارستان است. معاون استاندار فارس با بیان مزیت های مهم این شهرستان و توجه به گردشگری خاطرنشان کرد در لارستان با توسعه زیرساخت ها می تواند این منطقه را مقصد خوبی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل نماید.

فرخ زاده بر حضور موثر و مشارکت در رویدادها در این شهرستان نیز تاکید و اظهار داشت: گردشگری صنعت دوم جهان پس از نفت و گاز است و اکنون باید ببینیم سهم ما از این صنعت چقدر است.

گفتنی است، فرودگاه لارستان ۲۶ پرواز بین‌المللی به پنج فرودگاه دوبی، شارجه، کویت و دوحه در هفته دارد و فرودگاه دوبی با ۷ پرواز مهمترین مقصد خارجی این فرودگاه محسوب می‌شود و مردم بسیاری از مناطق جنوب فارس و هرمزگان که ارتباطات عمیق فرهنگی و اقتصادی با کشورهای حوزه خلیج فارس دارند از فرودگاه لارستان استفاده می کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توسعه مسیرهای هوایی و دریایی لارستان مورد توجه ویژه قرار گیرد”

  1. ناشناس گفت:

    آقای شهردار آقای فرماندار شوری شهر مدیرکل فرودگاه: خواهشا فکری به حال بلوار زشت فرودگاه بکنید. نا سلامتی این بلوار یکی از ورودی های شهر است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین