شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

 پایان کار ادارات در فارس اعلام شد

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در روز‌های دورکاری، کار واقعی برای هر یک از کارکنان خود تعریف و مشخص کنند. به گزارش میلاد…

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در روز‌های دورکاری، کار واقعی برای هر یک از کارکنان خود تعریف و مشخص کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محسن نعمتی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی موظفند نمونه تعهدنامه دورکاری کارکنان را در ابتدای هر دوره برای معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارسال کنند، گفت: فرم ارزیابی کارکنان دورکار نیز در پایان هر دوره باید تکمیل و توسط دستگاه‌های اجرایی به این معاونت ارسال شود.

او ادامه داد: ساعت شروع و پایان کار روز‌های هفته بجز ماه مبارک رمضان از هفت و سی دقیقه تا ۱۵ و در روز‌های پنج‌شنبه از هفت و سی دقیقه تا ۱۴ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: چنانچه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقررات دورکاری را رعایت نکرده و یا گزارش عملکرد خود را در موعد مقرر ارسال نکنند، مجوز دورکاری آنان لغو خواهد شد.

نعمتی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به عملکرد کارکنان در دوره دورکاری نظارت دقیق داشته باشند و چنانچه کار تعریف شده توسط کارکنان انجام نشده باشد باید به عنوان مرخصی محسوب شود.

او ادامه داد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کالا‌های ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته به ارائه خدمات بپردازند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین