چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تخصیص بودجه ملی به دو طرح عمرانیِ دانشکده علوم پزشکی لارستان در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تخصیص بودجه ملی به دو طرح عمرانیِ دانشکده علوم پزشکی لارستان در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ خبر داد‌. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تخصیص بودجه ملی به دو طرح عمرانیِ دانشکده علوم پزشکی لارستان در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ خبر داد‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشکده علوم پزشکی از تخصیص اعتبارات ملی در کد ماده ۲۳ برای دو طرح عمرانی در مجموعه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تلاشهای صورت گرفته و پیگیری های متعدد در استانداری فارس برای قرار دادن طرحهای عمرانی بهداشت و درمان لارستان در ردیف اعتبارات ملی، در آخرین جلسه کارگروه استانی ماده ۲۳ استانداری فارس و تلاش ها و پیگیری های مکرر همکاران در معاونت توسعه، این مهم محقق شد.

وی افزود: تصویب اعتبارات ملی که در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به دانشکده ابلاغ شده است برای دو پروژه احداث پایگاه اورژانس شهری در شهرستان جویم و احداث خانه بهداشت روستای کهنه در بخش مرکزی انجام شده است.

رییس دانشکده در خصوص تشریح این کارگروه خاطر نشان کرد: تصویب کد ماده ۲۳ برای طرحهای بهداشت و درمان باعث می شود این طرح ها در ردیف طرحهای ملی قرار گرفته و برای آن بودجه‌ ملی تصویب شود.

دکتر سلمان‌پور تاکید کرد: با قرار گرفتن این پروژه‌ها در ردیف کد ماده ۲۳، دولت ساخت این پروژه را بر اساس قرار منعقد شده، تضمین می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین