پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اقامت ۳۱ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی لارستان

  رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بطور کلی حدود ۳۱ هزار نفر در لارستان اقامت داشته اند. محمدابراهیم…

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بطور کلی حدود ۳۱ هزار نفر در لارستان اقامت داشته اند.

محمدابراهیم کیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بطور کلی حدود ۳۱ هزار نفر در لارستان اقامت داشته اند، اظهار داشت: حدود ۱۵ هزار نفر از آثار تاریخی و جشنواره نوروزگاه و دیگر جشنواره های لارستان بازدید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بازدید مربوط به آثار تاریخی باغ نشاط، بازار قیصریه و دهن شیر، مسجد چهار برکه(مسجد روی آب) بوده است، افزود: امسال با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و فعالین میراث فرهنگی، جشنواره نوروزگاه بابَشو در باغ نشاط برگزار شد که مورد استقبال تعداد کثیری از گردشگران و همشهریان گرامی واقع شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی این مراسمات در جای جای شهرستان استمرار داشته باشد و بتوان لارستان را هرچه بهتر معرفی کرد و هرساله شاهد استقبال بیشتر مسافران و گردشگران بود و در آینده نزدیک لارستان را به شهر هدف گردشگری تبدیل کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اقامت ۳۱ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    واگر بافت تاريخي لار مرمت و بهسازي شود زمينه جذب كردشگر بميزان ٢٠برابر افزايش مييابد.ولي افسوس كه ما مديران كاربلد و دلسوز در ادارات ميراث فرهنگي و شهرداري و شوراي شهر نداريم وبايد بپذيريم كه اين ميراث گرانبها نابود شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین