سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جزئیات دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند در لار

  دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با حضور اساتید برجسته فناوری‌های نوین ایران به میزبانی مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، نشست خبری…

 

دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با حضور اساتید برجسته فناوری‌های نوین ایران به میزبانی مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، نشست خبری رییس مجتمع آموزش عالی لارستان با موضوع دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه، عبدالکریم افروزه با بیان اینکه دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مهمانان برجسته علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برپایی این کنفرانس از مهرماه سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

 

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان با اشاره به اینکه در دنیای امروز دگردیسی در سازمان‌ها براساس فناوری‌های تحول آفرین در حال رخ دادن است، افزود: برگزاری این کنفرانس علمی و تخصصی می‌تواند منشأ تحول و توسعه نه‌تنها برای لارستان بلکه برای کشور باشد.

در ادامه دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند نیز در سخنانی با اذعان به اینکه با ورود سیستم‌های هوشمند دیگر خطاهای انسانی توجیه‌پذیر نیست و از طرفی می‌توان از قابلیت این فناوری‌ها در راستای کاهش آلایندگی‌های هوا نیز بهره برد.

 

سجاد خوشه‌چین با برشمردن مهمترین محورهای علمی دومین کنفرانس ملی«تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند»، افزود: اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، سیستم­های هوشمند در صنعت و جامعه، رویکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فناوری‌های هسته‌ای، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، علوم پزشکی، علوم انسانی و جامعه، رباتیک، علوم شناختی و غیره نام برد.

وی با اشاره به اینکه دومین کنفرانس ملی «تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند» در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کنفرانس به منظور گرد هم‌آوردن محققان دانشگاهی و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته‌‌های جدید و پیشرفت‌های فنی و شناسایی نیازهای روز صنعت از طریق ارائه مقالات و برگزاری سخنرانی‌های کلیدی ترتیب داده شده است.

این عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی لارستان با بیان اینکه اساتید و مهمانان ویژه‌ای برای این کنفرانس ملی دعوت شده‌اند، عنوان کرد: دکتر علی نوروزی معاون سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر علی میزانی اسکویی بنیانگذار و مدیر ارشد بوتیک مدیریت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مستقر در سوئیس، دکتر منصور عطایی متخصص حوزه وسایل نقلیه هوشمند و پژوهشگر مطالعات اجتماعی علم و تکنولوژی در کشور کانادا، پرفسور محمد حسن‌زاده رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دکتر آرش خجسته رییس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، پرفسور جواد حاتمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر حمید رجایی مدیر توسعه، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری، دکتر مجید وقاری رییس کارگروه هوشمندسازی، دکتر فاضل کریم‌زاده متخصص پروتزهای دندانی به روش دیجیتال، دکتر افشین ارژنگ‌مهر عضو کارگروه هوشمندسازی، دکتر حمید رعیتی عضو کارگروه هوشمندسازی از جمله مهمانان این کنفرانس خواهند بود.

 

دبیر اجرایی دومین کنفرانس تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با اشاره به اینکه این کنفرانس به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات این کنفرانس ملی می‌توانند با مراجعه به سایت https://dtis2.lar.ac.ir/fa اطلاعات کامل را دریافت کنند.

 

خوشه‌چین با دعوت از اساتید دانشگاهی، صنعتگران، فرهنگیان و معلمان برای ثبت‌نام و شرکت در این کنفرانس، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ مقاله از سمت اساتید دانشگاههای معتبر کشور به دبیرخانه دومین کنفرانس تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند ارسال شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین