شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روایت “ایمانیه” از اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت نفت در حوزه بزرگراه های فارس

استاندار فارس گفت: بخش قابل توجهی از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در حوزه بزرگ راه های استان فارس است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

استاندار فارس گفت: بخش قابل توجهی از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در حوزه بزرگ راه های استان فارس است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، محمدهادی ایمانیه، استاندار استان فارس در این نشست مشترک با مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران، ضمن تشکر از این مدیریت درباره پیگیری مصوبه‌های سفر اول و دوم رئیس‌جمهوری به استان فارس در مسائلی که به‌عنوان مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت مصوب و از طرف دولت ابلاغ شده است، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که در سفرهای رئیس‌جمهوری به این استان تعریف شد، همه در مسیر رفاه و آسایش مردم و حل مشکلات در حوزه‌های بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، مدارس و روستاها و مناطق محروم بوده است.

استاندار فارس درباره جمع اعتبارهای مصوب در این نشست اظهار کرد: اعتبار مصوب‌ در سفر دوم رئیس‌جمهوری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با سفر اول که یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود، افزایش چشمگیری نشان می‌دهد. از محاسن این اعتبار این است که در وهله نخست همه استان را شامل می‌شود و عدالت در توزیع در آن رعایت شده است، همچنین به مواردی عام‌المنفعه برای عموم می‌پردازد.

وی اظهار کرد: همان‌طور که شاهد هستیم بخشی از این اعتبارهای در بزرگراه شیراز – کوار – فیروزآباد – جم – عسلویه، قسمتی دیگر در بزرگراه شیراز – جهرم – لار – بندرعباس، قسمتی در بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس و بخشی در بزرگراه شیراز – کازرون – گناوه هزینه شده و خواهد شد، بنابراین در همه نقاط استان، این اعتبارها صرف می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین