شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس خواستار افتتاح کنسولگری عمان و قطر در شیراز شد؛ جناب نماینده سر “لارستان بزرگ” بی کلاه نمانَد

استاندار فارس با بیان اینکه رایزن های اقتصادی در کشورهای عمان، قطر و عراق از بین تجار انتخاب شوند، از معاون دیپلماسی اقتصادی خواست تا پیگیری لازم برای افتتاح کنسولگری…

استاندار فارس با بیان اینکه رایزن های اقتصادی در کشورهای عمان، قطر و عراق از بین تجار انتخاب شوند، از معاون دیپلماسی اقتصادی خواست تا پیگیری لازم برای افتتاح کنسولگری عمان و قطر در شیراز انجام شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست تاجران و بازرگانان استان فارس که با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد، با اشاره به توجه رویکرد دولت سیزدهم در تعامل اقتصادی با کشور های همسایه گفت: حاصل تلاش های وزارت امور خارجه افزایش صادرات است.

وی با بیان اینکه رایزن های اقتصادی در کشورهای عمان، قطر و عراق از بین تجار انتخاب شوند، از معاون دیپلماسی اقتصادی خواست تا پیگیری لازم برای افتتاح کنسولگری عمان و قطر در شیراز انجام شود.

استاندار فارس با اشاره به فرصت برگزاری جام جهانی در کشور قطر، بیان داشت: در صورت امکان یکی از شرکت های هواپیمایی سفر رایگان تماشاچیان جام جهانی به استان فارس را متقبل شود چراکه باعث رشد گردشگری و معرفی اماکن تاریخی کشور به ویژه استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی توسط تجار فارس و شیراز در قطر برگزار می شود و صادرات مواد کشاورزی و میوه افزایش پیدا می کند.
دکتر ایمانیه با اشاره به ظرفیت توریسم درمانی شهر شیراز، ابراز امیدواری کرد تا حضور بیماران خارجی در این شهر سه برابر شود.

استاندار فارس با تاکید بر افزایش سه برابری سهم استان در شش کشوری که بیشترین تعامل با تاجران استان فارسی را دارند، گفت: در شش کشوری که بازار هدف صادرات استان فارس هستند، باید صادرات استان تا پایان امسال سه برابر شود؛ بنابراین تاجران استان نیز زمینه را فراهم کنند.

وی جاده بین خلیج فارس تا شیراز را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید با رایزنی، زمینه سرمایه گذاری خارجی مخصوصا کشور های حوزه خلیج فارس در استان فارس و در راستای این آزادراه فراهم شود.

نماینده عالی دولت در فارس ضمن اشاره به اقدامات خوب وزارت امور خارجه در اتصال ظرفیت های کشور با همسایگان و دیگر کشور ها، اظهار کرد: ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان فارس از طریق تارنمای وزارت امور خارجه کشور معرفی شوند.

میلاد لارستان: قابل توجه مسئولان محترم ۴ شهرستان و نماینده محترم.  بر خلاف نظر استاندار فارس که خواستار ایجاد کنسولگری عمان و قطر در شیراز می باشند، باید گفت: بخش اعظم ایرانی های ساکن در قطر و عمان را اهالی لارستان بزرگ تشکیل می دهند و این جاست که باید انجام یک تجدید از سوی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و جویم .. به استاندار فارس پیشنهاد شود 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “استاندار فارس خواستار افتتاح کنسولگری عمان و قطر در شیراز شد؛ جناب نماینده سر “لارستان بزرگ” بی کلاه نمانَد”

  1. ناشناس گفت:

    هنوز که هنوز است پرواز لار عمان لار که تماما مسافر لارستانی از فرودگاه شیراز بسمت عمان میروند از فرودگاه لارستان راه اندازی نشده است

  2. 2 گفت:

    از این نماینده اتفاقی (به جای انقلابی) آبی گرم نمی شود خودت برخیز و بر خود ماتمی گیر

  3. لاری. واقع بین گفت:

    از الفاظ واصطلاحاتی استفاده کنیم که مورد قبول وتوافق همگان باشد تا همدلی و وفاق جمعی حاصل شود در غیر اینصورت دیگران هم. در رفتارهایشان واکنش نشان میدهند. فعلا جنوب فارس. را عموم مردم منطقه بهتر می پسندند اگر خواهان مرکزیت لار هستیم کاری نکنیم که یکنوع مخالفت ودوری از لار ایجاد شود به صلاح همگان است که زیادی بر طبل لارستان بزرگ. نگوییم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین