سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین زاده: بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و همکاری مطلوب برقرارشده با شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با…

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و همکاری مطلوب برقرارشده با شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با محور تولید بار اول بومی‌سازی شد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از شانا حسین زاده اظهار داشت: تولید بار اول حلقه مفقوده حوزه تولید ما در قسمت‌های مختلف صنعت در کشور است. حمایت از بار اولی‌ها در بحث بومی‌سازی، حمایت از تولید داخل و صرفه‌جویی ارزی بسیار مؤثر است و حتی می‌توانیم در حوزه صادرات خدمات فنی و فناوری که مورد نیاز صنایع است، پیشگام باشیم.

 وی افزود: هم‌اکنون همکاری خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت نفت برقرار است و بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با همین محوریت تولید بار اول، بومی‌سازی شده است. در حوزه پالایشگاهی و رقیق‌سازی نفت و تولید از مخازن نفتی شرکت‌های خوبی آمده‌اند و قراردادهای خوبی هم امضا شده است.

نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: با بومی‌سازی و تولید بار اول تجهیزات پالایشگاهی توانستیم در زمینه پالایشگاه‌داری فراسرزمینی ورود کنیم که جای قدردانی دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین