جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تشکیل اتاق فکر جوانان استانداری فارس

استاندار فارس در دیدار با جمعی از جوانان از تشکیل اتاق فکر جوانان استانداری فارس خبرداد و گفت: از آغاز کار استانداری فارس در دولت سیزدهم، تشکیل اتاق فکر جوانان…

استاندار فارس در دیدار با جمعی از جوانان از تشکیل اتاق فکر جوانان استانداری فارس خبرداد و گفت: از آغاز کار استانداری فارس در دولت سیزدهم، تشکیل اتاق فکر جوانان مطرح بوده و با تدابیر ویژه زمینه حضور نماینده فکری تمامی اقشار جوانان در اتاق فکر استانداری فارس فراهم می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،  ایمانیه در دیدار با «جمعی از جوانان استان» با بیان اینکه کمیته پیگیری مصوبات جلسات جوانان ایجاد شود، اظهار کرد: طرح و ایده های خلاقانه جوانان گاهی اوقات کشور را نجات می دهد؛ بنابراین باید طرح های مناسب به عرصه اجرا برسد و نمونه های موفق توسعه داده شوند.

استاندار فارس با بیان اینکه در سیره اهل بیت(ع) نیز ارتباط پیوسته تمامی اقشار جامعه مخصوصا جوانان ها با بدنه حاکمیت اشاره شده است، اظهار داشت: باید زمینه فعالیت بیشتر و ارتباط جوانان با بدنه حاکمیت بیش از قبل فراهم شود.

نماینده عالی دولت در فارس با استقبال از پیشنهاد دانشگاه مردم نهاد مهارتی، تاکید کرد: بسیاری از دانشگاه های کشور نیازمند افزودن مهارت به دانش هستند و با همکاری دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی در حال تغییر رویه هستیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تشکیل اتاق فکر جوانان استانداری فارس”

  1. از کارکنان فرمانداری گفت:

    اتاق فکر سالهاست که در فرمانداری ها وحتی بخشداری مرکزی هم دایر بوده اند به نظر نمیرسد مسأله جدیدی باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین