یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس: راه و برق لارستان در سفر ریاست جمهوری در دستور کار قرار خواهد گرفت

استاندار فارس گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان فارس، کلیه درخواست های شهرستان لارستان، بویژه موضوع جاده جهرم لارستان بندرعباس و لارستان بستک و همچنین تسریع در اجرایی کردن…

استاندار فارس گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان فارس، کلیه درخواست های شهرستان لارستان، بویژه موضوع جاده جهرم لارستان بندرعباس و لارستان بستک و همچنین تسریع در اجرایی کردن پست ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان لارستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر ایمانیه استاندار فارس به همراه دکتر افکاری رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری فارس و جمعی از مدیران کل استانی که برای بررسی مسائل و مشکلات به شهرستان های گراش و اوز سفر می کرد، به شهر لار آمد و با حضور در آرامگاه حضرت آیت الله حاج سید عبدالعلی آیت اللهی(ره) امام جمعه فقید لارستان، قبور مطهر این عالم جلیل القدر و همسر مکرمه شان را گلباران کرد.

دکتر ایمانیه ضمن قرائت فاتحه، یاد و نام و خاطره حضرت آیت الله آیت اللهی و حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری را گرامی داشت.

در ادامه فرماندارویژه لارستان نیز در سخنانی مسائل و مشکلات و درخواست های لارستان در حوزه های مختلف را به اطلاع استاندار فارس رساند.

استاندار فارس نیز در سخنانی اظهار کرد: بزودی برای بررسی کلیه مسائل و مشکلات به لارستان سفر خواهم کرد.

دکتر ایمانیه ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس، کلیه درخواست های شهرستان بزرگ لارستان، بویژه موضوع جاده جهرم لارستان بندرعباس و لارستان بستک و همچنین تسریع در اجرایی کردن پست ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان لارستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار فارس در ادامه برای بررسی مسائل و مشکلات ، به شهرستان های گراش و اوز رفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استاندار فارس: راه و برق لارستان در سفر ریاست جمهوری در دستور کار قرار خواهد گرفت”

  1. ناشناس گفت:

    ایجاد فرماندهی انتظامی جنوب فارس کاش درخواست شود چون وزیر کشور جانشین فرماندهی کل قوا در فرماندهی انتظامی کل کشور است و می تواند موضوع را پیگیری و اجرایی کند

  2. 2 گفت:

    اداره کل راهداری لارستان چه شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین