یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار چهره به چهره استاندار فارس با مردم لارستان

  محمدهادی ایمانیه در دومین دور سفر به شهرستان لارستان، با تعدادی از مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران به گفتگو نشست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

محمدهادی ایمانیه در دومین دور سفر به شهرستان لارستان، با تعدادی از مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران به گفتگو نشست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویزه لارستان، محمدهادی ایمانیه که صبح شنبه ۲۱ بهمن ماه در قالب دومین دور سفر شهرستانی خود، همراه با بیست مدیر ارشد دستگاه اجرایی به شهرستان لارستان سفر کرده بود، در قالب ملاقات عمومی و میز خدمت با ۳۵ نفر از مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران این شهرستان بی واسطه ملاقات کرد.

استاندار فارس در این گفتگوی چهره به چهره پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم و سرمایه گذاران دستورات لازم را برای مرتفع شدن مشکلات و موانع ایشان صادر کرد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه این ملاقات عمومی با بیان اینکه عمده‌ی مشکل فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران لارستانی، همانند سایر شهرستان ها تسهیلات مالی است، اظهار کرد: قبول داریم تسهیلاتی که از جانب بانک ها پرداخت می شود کافی نیست؛ پس باید راه های دیگری برای تامین منابع مالی این قبیل فعالیت ها اتخاذ شود. از همه بزرگان این خطه خونگرم و ولایتمدار که همواره خوش درخشیده اند می خواهم چند موسسه تامین مالی تاسیس و ارائه تسهیلات برای این موارد را در دستور خود داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تامین منابع مالی از جهات گوناگون، شاهد رونق تولید، افزایش اشتغال و در نهایت بهبود معیشت و آسایش خانوارها خواهیم بود.

در این برنامه همچنین امام جمعه، نماینده مردم ، فرماندار و جمعی از مدیران کل استانی حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین