یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استاندار فارس در ایستگاه ۷۷ به لارستان رسید

  محمد هادی ایمانیه در یازدهمین روز از دهه مبارک فجر، در هفتاد و هفتمین سفر شهرستانی خود، به لارستان سفر کرد. به گزارش میلاد لارستان، محمدهادی ایمانیه که برای…

 

محمد هادی ایمانیه در یازدهمین روز از دهه مبارک فجر، در هفتاد و هفتمین سفر شهرستانی خود، به لارستان سفر کرد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدهادی ایمانیه که برای دومین سفر به لارستان، صبح ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به این منطقه عازم شده بود دقایقی پیش وارد لار شد و در بدو ورود مورد استقبال رسمی داریوش دهقان فرماندار، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، اوز، خنج، گراش و جویم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی قرار گرفت.

استاندار فارس با حضور در مرقد مطهر آیت الله العظمی حاج سید عبدالعلی آیت‌اللهی به این عالم فرزانه ادای احترام کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد.

محمدهادی ایمانیه در هفتادو هفتمین سفر شهرستانی خود، بصورت میدانی وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن شهر لار را بررسی می کند و سپس در شورای اداری شهرستان شرکت خواهد کرد و در قالب میز خدمت و ملاقات عمومی با تعدادی از مردم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بی واسطه گفتگو می کند.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین در آستانه چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در دور دوم سفر به لارستان، ایستگاه برق قیصریه و مجموعه گازرسانی به شهر بنارویه را افتتاح و بهره برداری می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین