شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی جنوب کشور در لار برگزار می‌شود

  بزرگترین مسابقه استعدادیابی جنوب کشور با هدف کشف استعدادهای ورزشی و معرفی به تیم های لیگ برتری در لارستان برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان، علی آبکشان مسئول…

 

بزرگترین مسابقه استعدادیابی جنوب کشور با هدف کشف استعدادهای ورزشی و معرفی به تیم های لیگ برتری در لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان، علی آبکشان مسئول برگزاری این مسابقه استعدادیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقه ستاره‌یاب بهترین محل دیده شدن در فوتبال و فوتسال است، هدف از برگزاری این مسابقه، کشف استعدادهای موجود در جنوب کشور و معرفی آن‌ها به تیم‌های لیگ برتری است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون هیچ مسابقه‌ای به صورت انفرادی در این زمینه برگزار نشده و هدف ما نیز این است که شرایطی ایجاد کنیم تا بازیکنان توانایی‌های فردی خود را نشان دهند.

آبکشان گفت: یکی از نکات جالب توجه در مورد این مسابقات این است که مستند مسابقه ستاره‌یاب، پوشش تلویزیونی دارد و از شبکه‌های خبر و ورزش پخش خواهد شد و جوایز نقدی ارزنده‌ای نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته‌ایم.

مسئول برگزاری این مسابقه استعدادیابی درخصوص شرایط شرکت در این مسابقه عنوان کرد: متولدین ۱۳۸۴/۱/۱ به بعد، از تمام شهرها و استان‌های کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ آخرین مهلت نام‌نویسی تا ۱۵ خرداد است و به زودی آیتم‌های مسابقه نیز اعلام می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در تیرماه در سالن تختی لار و زیر نظر سپاه و کانون بسیج ورزشکاران برگزار می‌شود، به بازیکنان توصیه می‌کنم که از این فرصت استثنایی که برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم استفاده کنند و سرنوشتِ فوتبالی و فوتسالی خود را درخشان کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین