جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر آموزش و پرورش لارستان:

برای راه اندازی آزمایشگاه نانو 70 میلیون تومان بودجه نیاز است

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان، گفت: با تأمین ۷۰ میلیون تومان بودجه توسط مسئولین و خیرین در شهرستان لارستان برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه نانو، می توان از یارانه ۱۶۰ میلیون تومانی دولت در این زمینه استفاده کرد.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان، گفت: با تأمین ۷۰ میلیون تومان بودجه توسط مسئولین و خیرین در شهرستان لارستان برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه نانو، می توان از یارانه ۱۶۰ میلیون تومانی دولت در این زمینه استفاده کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد فیاض پور در نشست شورای عالی سیاستگذاری آموزش و پرورش لارستان در سخنانی با گسترده خواندن مقوله تعلیم و تربیت، اظهار داشت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص، متعهد، قانونمند و قانون مدار، مومن و صالح است.

محمد فیاض پور با بیان اینکه جمعیت دانش اموزی شهرستان لارستان ۲۴ هزار نفر یکی از بزرگترین آموزش و پرورش های استان فارس محسوب می شود، افزود: آموزش و پرورش لارستان ۱ هزار و ۸۰۰ پرسنل شاغل و بیش از ۲ هزار نفر پرسنل بازنشسته دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۵ واحد آموزشی در لارستان فعال است، تصریح کرد: در بُعدهای مختلف، آموزش و پرورش لارستان از ادارات اول تا پنجم استان فارس محسوب می شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با برشمردن موفقیت های آموزش و پرورش لارستان، خاطر نشان کرد: ۴۹ نفر از دانش آموزان لارستانی در مسابقات قرآنی حائز مقام اول استان فارس شده اند.

وی با اشاره به اینکه در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش لارستان با ارزیابی های صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس مقام برتر شناخته شده است، ادامه داد: شدیدترین کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش لارستان در مقطع ابتدایی است.

فیاض پور با بیان اینکه طراحی پیک نوروزی کلاس چهارم ابتدایی استان فارس به آموزش و پرورش شهرستان لارستان محول شد، تصریح کرد: با بهره مندی از معلمان با تجربه و مبتکر این پیک از موفق ترین پیک های نوروزی استان فارس شناخته شد.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه رفاهی و عمرانی با پیشرفت بیش از ۴۰ درصد در دست اجراست، گفت: این پروژه ها در زروان، دهکویه، بنارویه، علی آباد، گاوبست و لار با مشارکت دولت و خیرین در حال ساخت است.

وی با انتقاد از وضعیت خدمات رفاهی نامطلوب برای معلم ها، ادامه داد: شأن معنوی جایگاه معلم می بایست در جامعه انعکاس یابد.

این مسئول با تقاضا از مسئولین و خیرین لارستان مبنی بر اینکه می توان با کمک ۷۰ میلیون تومانی برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه نانو از یارانه ۱۶۰ میلیون تومانی دولت استفاده کرد، تصریح کرد: با ایجاد این آزمایشگاه می توان دانش اموزان را در بحث علوم نانو پرورش و آموزش داد.

فیاض پور با تأکید بر برگزاری المپیادها و کنفرانس ها و اهمیت تأثیر آن بر روی آموزش دانش آموزان، افزود: با استعداد بالای دانش آموزان لارستانی، می توان با حمایت از آنان راه را برای شکوفایی دانش آموزان هموار کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین