یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در مراسم تجلیل از اساتید مطرح شد:

از مهرماه ۵ هیئت علمی به دانشگاه دولتی لارستان اضافه می‌شود

آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی و گرامی داشت مقام استاد مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به همت واحد آموزش مجتمع مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد…

آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی و گرامی داشت مقام استاد مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به همت واحد آموزش مجتمع مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مطهری و روز استاد با حضور اعضای هیئت رییسه، اساتید و کارکنان مجتمع در محل باشگاه فرهنگیان لار برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر افروزه ریاست مجتمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک مقام استاد گفت: یکی از برنامه های ما در طول سال تحصیلی استفاده از نظرات اساتید جهت ارتقا کمی و کیفی بوده به همین دلیل جلسات مختلفی با اساتید گروه های مختلف آموزشی برگزار نمودیم و پایان این جلسات در سال تحصیلی این برنامه گرامیداشت مقام استاد بوده است.

وی ادامه داد: برای ما مهم است با توجه به اینکه اساتید با دانشجویان ارتباط نزدیک تری دارند نقطه نظرات را به ما منتقل کنند تا بتوانیم از آنها بهره ببریم.

ریاست مجتمع با اظهار اینکه مجتمع آموزش عالی لارستان یک دانشگاه نوپا است که مهم ترین ماموریت آن تربیت نیروی انسانی متخصص می باشد افزود: قطعا تربیت نیرو از مسیر آموزش می گذرد و زحمت آن نیز بر عهده اساتید و اعضای هیئت علمی خواهد بود.

در ادامه دکتر نوروزی معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهشی مجتمع ضمن گرامیداشت دهه سرآمدی آموزشی و تجلیل از مقام استاد عنوان نمود: استاد شهید مطهری دانشمندی بودند که با قلم و بیان خود راه هایی را گشود و معلمی کرد و در نهایت با شهادت خود مهر تاییدی بر قلم و بیان خود زد.

دکتر نوروزی در مورد وضعیت آموزشی در مجتمع آموزش عالی لارستان توضیح داد: در حال حاضر ۹ رشته فعال با حدود پانصد دانشجو در مجتمع وجود دارد که ۸ رشته آن مهندسی و یک رشته روانشناسی می باشد و از مهرماه سال گذشته موفق شدیم در یک رشته در مقطع ارشد نیز پذیرش داشته باشیم. دانشگاه دولتی لار دارای تعداد ۱۸ عضو هیئت علمی و ۷۰ مدرس حق التدریس است که وظیفه خود می دانیم از زحمات همه اساتید و اعضای هیئت علمی قدردانی کنیم.

معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهشی مجتمع با اظهار اینکه بر اساس سنجش و بررسی های صورت گرفته مجتمع آموزش عالی لارستان در بحث آموزشی روند صعودی و عملکرد خوبی داشته به گونه ای که از لحاظ سطح نمره دانشجویان نسبت به گذشته بهبود خوبی داشته است بیان کرد: قطعا این اتفاق نشانه تلاش اساتید بوده که موجب شده از لحاظ کیفی و کمی پیشرفت نماییم.

وی گفت: یکی از شاخص های توسعه دانشگاه ها افزایش تعداد هیئت علمی است به همین دلیل با پیگیری های خوبی که صورت گرفته تعداد پنج عضو هیئت علمی از مهرماه جاری به مجتمع اضافه خواهد شد و امیدواریم با تکمیل زنجیره تعداد هیئت علمی شاهد ارتقا این مجتمع تا سطح دانشگاه باشیم.

در ادامه ضمن اهدای تندیس به اساتید مجتمع از دکتر صالح حسینی و دکتر سمیه غلامی به عنوان سرآمدان آموزشی، دکتر لادن صادقی خرمی و دکتر سمیه غلامی بعنوان هیئت علمی برگزیده، دکتر حسن سعیدی نژاد و مهندس سعید نوروزی بعنوان اساتید حق التدریس برگزیده، خانم فاطمه بینا بعنوان استاد مشاور و مدیرگروه برگزیده و آقای بهروز لطفی بعنوان کارشناس آموزش برگزیده و خانم دکتر لادن صادقی خرمی جهت راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه و کارگاه های مجتمع تحلیل به عمل آمد.

پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری با موضوع اهمیت و جایگاه معلم، قرائت متن تقدیر از سرآمدان آموزشی، پرسش و پاسخ بین اساتید و اعضای هیأت رییسه و بیان دغدغه اساتید و دانشجویان و در آخر صرف شام از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین