سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

عدالت‌محوری، فسادستیزی و ولایت‌پذیری ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود

امام جمعه لارستان گفت: شخصیت برجسته آیت الله رئیسی از زمان حضورشان در قوه قضاییه چند ویژگی بارز داشت که از جمله مهمترین آنها می توان عدالت محوری، فسادستیزی و…

امام جمعه لارستان گفت: شخصیت برجسته آیت الله رئیسی از زمان حضورشان در قوه قضاییه چند ویژگی بارز داشت که از جمله مهمترین آنها می توان عدالت محوری، فسادستیزی و ولایت پذیری را نام برد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم در گفتگو با ایرنا افزود: از ویژگی های بارز شخصیت رئیس جمهور خدوم و انقلابی، عدالت محوری بود و سخنرانی ایشان در کنگره جهانی امام رضا(ع) تشریح همین موضوع در دیدگاه ایشان بود.

موسوی خرم ادامه داد: حضور در بین مردم نیز با همین نگاه باید تحلیل شود و سرکشی به استان های مختلف بر اساس روحیه عدالت محوری بود تا بدون واسطه در جریان مشکلات مردم و مسئولان قرار گیرند.

وی عنوان کرد: ویژگی دوم فسادستیزی ایشان است که از همان زمان حضورش در قوه قضاییه وجود داشت و در ریاست قوه مجریه نیز ادامه پیدا کرد.

امام جمعه لارستان اظهار داشت: بنده با رفت و آمد در وسایل نقلیه عمومی، خیابان و مانند اینها می بینم که مردم معتقدند ایشان واقعا کار می کرد و اهل تلاش بود و محبوبیت ایشان در دل مردم، مصداق آیه ۹۶ سوره مریم است.

موسوی خرم در ادامه توضیح داد: شخصیت رئیس جمهور دارای ویژگی های دیگری نیز از جمله ولایت پذیری بود و مکرر در سخنرانی های ایشان تاکید بر اجرای مطالبات رهبر انقلاب بیان می شد.

او با اشاره به دشمنی ها با رئیس جمهور خدوم ایران تشریح کرد: البته عده ای نیز تلاش ها برای انجام وظایف و ویژگی های ایشان را بر نمی تابیدند و در داخل و خارج از کشور علیه ایشان لجن پراکنی می کردند.

موسوی خرم دیگر جان باختگان سانحه هوایی اتفاق افتاده را نیز یاد کرد و گفت: از شخصیت های دیگر از دست رفته، وزیر امور خارجه انقلابی دولت بود که خدمات ارزشمندی داشتند و به اذعان کارشناسان در زمان حضور ایشان در دستگاه دیپلماسی، ایران بین المللی تر شد.

وی اضافه کرد: در ایام وقوع و شدت جنگ اخیر در غزه نیز ایشان به صورت مداوم در کشورهای مختلف در رفت و آمد بودند و با سران این کشورها برای دفاع از مظلومین فلسطینی دیدار داشتند.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: فقدان حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و همچنین مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، ضایعه ای برای مردم این استان بود که به آنها تسلیت عرض می کنم.

موسوی خرم در پایان با اظهار تاسف از سوگ همه از دست رفتگان این حادثه افزود: این عزیزان از بین ما رفتند و باید سیره آنها را الگوی خود قرار دهیم و ویژگی های برجسته آنها از جمله عدالت محوری و ظلم ستیزی باید درسی برای مردم و مسئولان کشور باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین