پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

علت لغو پروازهای شرکت «ایران‌ایر» بدلیل انجام پرواز حج

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت اللهی لارستان اعلام کرد که بدلیل انجام عملیات حج پروازهای این شرکت از فرودگاه لارستان و سایر فرودگاه‌های کشور…

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت اللهی لارستان اعلام کرد که بدلیل انجام عملیات حج پروازهای این شرکت از فرودگاه لارستان و سایر فرودگاه‌های کشور لغو شده است‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت‌اللهی لارستان و بر اساس پیگیری های صورت گرفته از ایستگاه ایران ایر در این فرودگاه بدنبال اعلام لغو پروازهای ایران ایر ،بدین وسیله اعلان می دارد تعداد زیادی از پرواز های این شرکت در کلیه فرودگاه های کشور بدلیل اینکه تنها شرکت هواپیمایی مورد تایید کشور عربستان جهت انتقال حجاج بیت ا.. الحرام می‌باشد ،لغو گردیده‌است و تنها مختص این فرودگاه نمی باشد.

شایان ذکر است پرواز های این شرکت در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی به مقاصد کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کویت،قطر و… که با نوع خاصی از هواپیما انجام میگیرد در پی انجام عملیات حج لغو گردیده و بدیهی است بلافاصله پس از اتمام عملیات حج و انتقال حجاج محترم که در اولویت امور حمل و نقل کشور قرار دارند به روال سابق باز خواهد گشت.

در پایان فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان ضمن تشکر از صبوری و همراهی مردم شریف لارستان در انتقال حجاج محترم ابراز امیدواری می‌کند که بزودی پروازها به روال سابق خود در جهت خدمت گذاری به مردم شریف لارستان بازگردد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “علت لغو پروازهای شرکت «ایران‌ایر» بدلیل انجام پرواز حج”

  1. ناشناس گفت:

    الان که پرواز برقرار شده چرا اطلاع راسنی نمیکنید؟ هم روز یکشنبه گذاشته هم سه شنبه فقط بلدید تخریب کنید ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین