یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

بهسازی و توسعه ۴۰ هزار متر مربع از معابر روستای باغ لارستان

  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از بهسازی و توسعه چهل هزار مترمربع از خیابانها و معابر روستای باغ این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات قیرپاشی و آسفالت…

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از بهسازی و توسعه چهل هزار مترمربع از خیابانها و معابر روستای باغ این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر این روستا با مشارکت بنیاد مسکن کلید خورد.

محمد هادی میزان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان همچنین اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ريال از محل اعتبارات استانی و قیر مشارکتی با دهیاری ها تامین اعتبار شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ۳۶۹ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شده اند افزود: بنیاد مسکن با اجرای عملیات توسعه و محرومیت زدایی در همه مناطق خدمات خود را گسترش داده است.

میزان در ادامه از اجرای طرح‌های بهسازی روستایی در ۴۰ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و واگذاری و تعیین تکلیف ۳۹۶ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها خبر داد.

وی گفت: تملک بیش از ۵۳ هکتار زمین و همچنین پیگیری تملک ۱۵۸ هکتار زمین اراضی منابع ملی جهت تفکیک و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در روستاها از جمله شاخص های توسعه روستایی در این شهرستان است که بنیاد مسکن دنبال کرده است.

روستای باغ با ۱۴۲۶ نفر جمعیت در فاصله ۷۵ کیلومتری از شهر لار قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین