سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح 3 پروژه بهداشت و درمان در بخش صحرای باغ

۳ پروژه بهداشتی درمانی در منطقه صحرای باغ لارستان با اعتباری بالغ بر ۲۶میلیاردو شصدو پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

۳ پروژه بهداشتی درمانی در منطقه صحرای باغ لارستان با اعتباری بالغ بر ۲۶میلیاردو شصدو پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، با حضور امام جمعه لار، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون بهداشتی دانشکده، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و تنی چند از معتمدان و خیران، سه پروژه در عمادشهر، باغ و خلور افتتاح شد.

نخست پایگاه اورژانس ۱۱۵ عمادشهر در زیربنایی به مساحت ۲۶۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال با مشارکت صددرصدی خیر ارجمند حاج محمد رحیمیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

خانه بهداشت خلور پروژه دیگری بود که امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زیربنایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

پس از این دو پروژه مسئولان با حضور در روستای باغ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باغ را در زیر بنایی به مساحت ۶۵۰ مترمربع افتتاح کردند.

این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال احداث شده که از این مبلغ ۱۵ میلیارد ریال خیر ارجمند عبدالواحد حبیبی و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خیرگرانقدر حاج قدرت اله رنجبر پرداخت کرده و ۵ میلیارد ریال نیز دانشکده علوم پزشکی لارستان در ساخت و تجهیز این مرکز هزینه کرده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین