سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

عملیات لاینینگ تونل شهیده باختر بیگلری در محور لار-بستک آغاز شد

حفاری وکف برداری تونل شهیده باختر بیگلری ( پاسخند) به طول ۴۳۰ متر به پایان رسیده و هم‌اکنون عملیات لاینیگ این تونل نیز آغاز شده است. به گزارش میلاد لارستان…

حفاری وکف برداری تونل شهیده باختر بیگلری ( پاسخند) به طول ۴۳۰ متر به پایان رسیده و هم‌اکنون عملیات لاینیگ این تونل نیز آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانی اظهار کرد : عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهیده باختر بیگلری آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات، تا پایان سال جاری این تونل تکمیل خواهد شد.

وی در مورد روند پیشرفت تونل شهیده باختر بیگلری گفت: عملیات حفاری تونل در مهر ماه ۱۳۹۹ شروع شد و کف برداری و فونداسیون دیوارها نیز انجام شده و در حال حاضر عملیات بتن ریزی برای پایدار سازی جداره های تونل در حال انجام است.

شبانی خاطر نشان کرد : این تونل در کیلومتر ٦٥ محور لار – بستک جهت حذف گردنه پاسخند واقع شده و زمينه ساز اتصال مرکز کشور به بنادر اقتصادی- توریستی بندر لنگه، چارک، آفتاب و جزيره کیش شده و بهینه ترین مسیر زمینی برای دسترسی استان فارس به این مناطق به شمار مى رود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین