چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پروژه علمک گذاری در بنارویه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال انجام است

مدیر شرکت گاز لارستان گفت: پروژه علمک گذاری در بنارویه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال انجام است. به گزارش میلاد لارستان، مدیر شرکت گاز لارستان در مصاحبه با…

مدیر شرکت گاز لارستان گفت: پروژه علمک گذاری در بنارویه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر شرکت گاز لارستان در مصاحبه با خبر بنارویه گفت: تعداد ۲۰۰۰ فقره علمک گاز در شهر بنارویه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی در حال انجام است که در مرحله دوم در حال برآورد هزینه و تامین اعتبار پکیج پیمان ۱۵۰۰ علمک دیگر برای شهر و روستاهای حومه ی بنارویه هستیم.

اعتمادپور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی گازرسانی به شهر و روستاهای تابعه بخش بنارویه انجام شده است گفت: در روستاهای لاغران، جلال آباد و دهفیش شبکه گذاری انجام گرفته و در حال برآورد اعتبار برای ساخت ایستگاه های تقلیل فشار هستیم و پس از تزریق گاز عملیات علمک گذاری این سه روستا نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: هزینه انشعاب گاز بستگی به نوع مصرف خانگی، صنعتی و… از مبلغ ۲۱۴هزار تومان شروع و تا حدود ۱میلیون تومان نیز برآورد می شود. شهروندانی که در منزل خود لوله کشی گاز انجام دادند و تاییدیه مهندسی گرفتند پس از اتمام پروژه ی علمک گذاری می توانند برای ثبت نام انشعاب با در دست داشتن مدارک هویتی، پایان کار، پروانه ساختمان و سند منزل به دفتر پیشخوان شکوفه در بنارویه مراجعه کنند.

آزادی مهندس ناظر پروژه علمک گذاری در بنارویه نیز گفت: در کمترین زمان ممکن علمک گذاری شهر بنارویه انجام خواهد شد. با توجه به اینکه پیمانکار پروژه، یکی از پیمانکاران برتر استان است پروژه ی علمک گذاری شهر بنارویه حداکثر ۴ ماهه انجام خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین