جمعه ۰۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

از محیط‌بانان لارستان تجلیل شد

به مناسبت هفته محیط زیست از پرسنل اداره محیط زیست و محیط بانان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، اعضای انجمن سبزاندیشان خور و اعضای انجمن حمایت از قوچ…

به مناسبت هفته محیط زیست از پرسنل اداره محیط زیست و محیط بانان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، اعضای انجمن سبزاندیشان خور و اعضای انجمن حمایت از قوچ لارستان شهر لطیفی، با حضور در اداره محیط زیست لارستان از فعالیت ها و زحمات آنها تقدیر کردند.

این مراسم با حضور دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، اعتماد پور رئیس اداره گاز لارستان، فتوحی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی لارستان و نوروزی سخنگوی شورای لارستان برگزار شد.

معاون فرماندار لارستان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته محیط زیست به پرسنل و محیط بانان پرتلاش لارستان و قدردانی از فعالیت ها و مشارکت انجمن های مردم نهاد بخصوص انجمن فعال سبزاندیشان خور و حمایت از قوچ لارستان شهر لطیفی اظهار داشت: علاوه بر تمام مشقات و سختی هایی که در این عرصه وجود دارد، فعالیت انجمن هایی نظیر سبز اندیشان خور و حمایت از قوچ لارستان شهر در کنار اقدامات و تلاش های محیط بانان و تلاشگران عرصه محیط زیست، به عنوان فعالیت های مکمل و پایاپای، در حفظ و نگه داری پوشش گیاهی و جانوری و زیست محیطی تاثیر مستمر و ارزشمندی دارد که نشات گرفته از روحیه ایثار و خدمت این بزرگمردان است.

 

خبرنگار؛ سحرطاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین