سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

پایان رقابت ۱۵۰۰ کنکوری در لارستان

  کنکور سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در ۲ روز و همزمان با سراسر کشور، در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره…

 

کنکور سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در ۲ روز و همزمان با سراسر کشور، در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، عبدالحمید اخوان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لارستان، با اعلام پایان رقابت کنکور سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ ، گفت: این آزمون در ۵ گروه آزمایشی مختلف شامل رشته‌های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار شد.

اخوان افزود: در این دوره از کنکور و در حوزه لارستان ، مجموعاً تعداد یک هزار و ۴۲۸ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد، ۹۴۹ نفر دختر و ۴۷۲ نفر پسر بودند. داوطلبان در ۸ حوزه امتحانی در لارستان به رقابت پرداختند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش، آمار داوطلبان بر اساس رشته‌های تحصیلی را چنین اعلام کرد:

– گروه علوم ریاضی و فنی: ۱۴۱ داوطلب

– گروه علوم تجربی: ۶۳۱ داوطلب

– گروه علوم انسانی: ۴۴۲ داوطلب

– گروه هنر: ۹۳ داوطلب

– گروه زبان‌های خارجی: ۱۲۱ داوطلب

عبدالحمید اخوان خاطر نشان کرد: این آزمون به طور همزمان در دو روز ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار شد که داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی در روز اول و داوطلبان گروه‌ تجربی در روز دوم سرنوشت تحصیلی خود را رقم زدند.

گفتنی است نتایج اولیه کنکور سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در مرداد ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج خود را مشاهده کنند. پس از اعلام نتایج اولیه، فرآیند انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی آغاز خواهد شد تا داوطلبان بتوانند بهترین انتخاب‌ها را برای ادامه تحصیل خود داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات از نتایج و فرآیند انتخاب رشته، داوطلبان می‌توانند به وب‌سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین