جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لارستان میزبان آیت‌الله نوری همدانی می‌شود + برنامه‌ها

لارستان فردا میزبان مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی بوده که هدف از این سفر تعمیق وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی است. لارستان فردا میزبان مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی…

جلسه بحث آیت الله نوری همدانیلارستان فردا میزبان مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی بوده که هدف از این سفر تعمیق وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی است. لارستان فردا میزبان مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی است و هدف از این سفر تعمیق وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی است.

 سرهنگ غلامحسین جاوید، فرمانده سپاه مقاومت لارستان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: ستاد استقبال مردمی ‌متشکل از فرمانداری، ادارات مختلف و سپاه ‌است؛ فردا ۷ صبح در فرودگاه لارستان مراسم استقبال انجام می‌شود.

 وی گفت: زیارت قبور شهدا و زیارت از مرقد آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌الهی و آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق(ع) از برنامه‌های روز نخست سفر ایشان است.

 جاوید افزود: سخنرانی و دیدار با علمای اهل سنت و شیعه در روز دوم ساعت ۹ صبح در مسجد امام جعفر صادق(ع) از دیگر برنامه‌های این مرجع تقلید است و پس از آن ایشان به گراش، اوز و خنج می‌روند.

 

منبع: تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین