جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی پروژه بیمارستان جویم

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی پروژه بیمارستان جویم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی پروژه بیمارستان جویم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، آخرین وضعیت پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تخت خوابی جویم را تشریح کرد و از پیشرفت فیزیکی فاز دوم این پروژه خبر داد.

دکتر محسن سلمان پور اظهار کرد: عملیات احداث بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان جویم، با زیربنای ۴۲۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، در مرحله سرامیک بدنه و کف، همچنین اعمال تاسیسات بیمارستان در حال اجراست.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه بیمارستانی، بیش از ۱۵ بازدید نظارتی و پیگیری توسط کارشناسان و مدیر دفتر فنی دانشکده، طی شش ماه گذشته از محل انجام پروژه انجام شده و به طور مستمر پیگیری های لازم از استان و کشور جهت تامین اعتبار لازم بابت تکمیل نهایی پروژه در حال انجام است.

گفتنی است، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی جویم به عنوان یکی از مهمترین نیازهای درمانی اهالی این شهرستان به شمار می رود که ادامه فاز اول پروژه از ابتدای سال ۱۴۰۱، بعد از وقفه ای چند ساله آغاز و قرارداد فاز دوم پروژه نیز از ابتدای سال ۱۴۰۳ منعقد شد که عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای همراه بوده است و می توان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور تکمیل و در حوزه سلامت، آماده ارائه خدمات به مردم باشد.

لازم به ذکر است بعد از وقفه ای هفت ساله، از سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی پروژه جهت تبدیل از درمان بستر به بیمارستان ۳۲ تخت خوابی مجددا در دستور کار قرار گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 11 سپتامبر 2024 ساعت 1:49ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین