جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

فعالیت ۲۷ پایگاه اورژانس در لارستان

  مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان گفت: ۲۷ پایگاه در زیر مجموعه مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان قرار دارد که ۵ مورد آن شهری، ۲۱ پایگاه…

 

مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان گفت: ۲۷ پایگاه در زیر مجموعه مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان قرار دارد که ۵ مورد آن شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با مدیریت و نیروهای اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان دیدار کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان گفت: نقش و تلاش شبانه روزی نیروهای اورژانس در امداد رسانی به شهروندان بر کسی پوشیده نیست.

داریوش دهقان ادامه افزود: ارزش معنوی کار پرسنل اورژانس قابل سنجش نیست و این افراد با احساس مسئولیت و عشق به همنوع، تمام تلاش خود را برای نجات جان شهروندان بدون هرگونه نگاه تبعیض آمیز به کار می بندند که قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در لارستان افزود: از همه پرسنل زحمتکش اورژانس می‌ خواهم کماکان با حفظ روحیه نجاتگری و انسان دوستی، خود را هم به علم روز و هم توانمندی جسمی و روحی بیارایند و با سرعت عمل و مراقبت از تک تک بیماران و مصدومان، قداست نجات بخشی خود را همواره حفظ نمایند.

دکتر محمد صباغی مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان هم در سخنانی با بیان اینکه پایگاه‌های اورژانس تحت‌پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان با تمام سختی‌ها سرپا نگه داشته شده است، ادامه داد: ۲۷ پایگاه در زیر مجموعه مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان قرار دارد که ۵ مورد آن شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی است.

وی با اذعان به اینکه به لحاظ پایگاه‌های اورژانسی، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان یکی از کامل‌ترین مراکز است، عنوان کرد: پایگاه‌های زمینی، هوایی، موتورلانس، اتوبوس و غیره در لارستان وجود دارد.

دکتر محمد صباغی مدیریت و نیروهای اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان از حضور فرماندار که به آنها روحیه دوچندان داد، قدردانی کردند.

در پایان فرماندار با لوح سپاس از دکتر محمد صباغی مدیریت اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 24 سپتامبر 2024 ساعت 5:37ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین