جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

درخشش دبیران لارستانی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس

دبیران لارستانی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس خوش درخشیدند. به گزارش میلاد لارستان، دبیران لارستانی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس، با رویکرد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و…

دبیران لارستانی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس خوش درخشیدند.

به گزارش میلاد لارستان، دبیران لارستانی در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس، با رویکرد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عملکردی درخشان داشتند و توانستند جایگاه ویژه‌ای را در این رویداد علمی به دست آورند. این جشنواره با هدف توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندسازی‌های حرفه‌ای در بین معلمان، همچنین تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی برگزار شد و دبیران لارستانی با استفاده از این فرصت، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

یکی از موضوعات برجسته این جشنواره، تحلیل محتوا در درس ادبیات فارسی بود. حسنیه اسدی لاری و طاهره اعلایی، دو تن از دبیران برجسته لارستانی، توانستند با ارائه مقالات و پژوهش‌های نوآورانه خود در این زمینه، مقام اول را کسب کنند. این دو دبیر با رویکردی علمی و تحلیلی به بررسی محتوای درسی ادبیات فارسی پرداختند و با شناسایی نکات کلیدی و چالش‌های موجود، راهکارهای مؤثری برای تدریس بهتر این درس ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 23 سپتامبر 2024 ساعت 6:49ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین