جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تخصیص ۶ میلیارد ریال به کتابخانه‌های عمومی گراش

فرماندار گراش در دیدار با مدیر کل کتابخانه های استان فارس از تخصیص شش میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد. به گزارش…

فرماندار گراش در دیدار با مدیر کل کتابخانه های استان فارس از تخصیص شش میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش نیوز؛ طی دیدار محمد حسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با محمود طاهرزاده در فرمانداری گراش گفت: کتابخانه آبشار اندیشه، یکی از بهترین و استانداردترین کتابخانه ما در سطح استان است. این کتابخانه ظرفیت دارد میزبان رویدادهای فرهنگی بیشتری باشد.

فیروزی ماهیت جلسات انجمن کتابخانه های عمومی را فرهنگی و برنامه ساز توصیف کرد و گفت: نیاز است در جلسات انجمن از فعالیتهای کتابخانه ها حمایت شود تا شاهد اجرای برنامه های وزین در کتابخانه های عمومی گراش باشیم.

وی ادامه داد فداغ، از جمله روستاهایی است که به داشتن استعدادهای علمی فراوان، استحقاق داشتن کتابخانه را دارد و این امکان وجود دارد که در صورت وجود ساختمان مناسب، کتابخانه عمومی روستای فداغ ایجاد شود.

فرماندار گراش نیز در این دیدار تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال اعتبار از محل فرمانداری به کتابخانه اختصاص داده شد امسال نیز مبلغ شش میلیارد ریال برای کتابخانه ها از محل اعتبارات و فرماند داری اختصاص داده شد که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. محمود طاهرزاده اضافه کرد تامین و تعمیر وسایل سرمایشی دو کتابخانه عمومی آبشار اندیشه و کتابخانه عظیمی ضروری است که امیدواریم برای حل آن قدمی برداشته شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 12 سپتامبر 2024 ساعت 8:35ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین