جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجهیزات ورزشی باشگاه هندبال خور لارستان در سطح کشور کم‌نظیر است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران گفت: تجهیزات ورزشی باشگاه هندبال خور لارستان در سطح کشور کم‌نظیر است. خدیجه قانع در حاشیه تمرینات تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران که…

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران گفت: تجهیزات ورزشی باشگاه هندبال خور لارستان در سطح کشور کم‌نظیر است.

خدیجه قانع در حاشیه تمرینات تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران که به میزبانی شهر خور از توابع لارستان در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در لارستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: این اردو از ۱۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۳ شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو ۵۰ بازیکن مستعد از سراسر کشور به منظور تشکیل تیم قدرتمند جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۱۴۰۴ شرکت دارند، افزود: این بازیکنان در قالب ۲ گروه ۲۵ نفره به انجام تمرینات زیرنظر کادر فنی می‌پردازند.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با اذعان به اینکه در این اردو ۱۰ نفر از بازیکنان استان فارس حضور دارند، تصریح کرد: ۶ نفر از این بازیکنان از باشگاه خور لارستان هستند.

قانع با اشاره به اینکه اردوهای قبلی در شهرهای شاهرود، سمنان و اصفهان برگزار شده بود و چهارمین اردو نیز در شهر خور لارستان درحال برگزاری است، خاطر نشان کرد: در آینده نیز یک اردوی دیگر برپا خواهد شد که به احتمال قریب به یقین آن اردو باز هم در شهر خور برگزار می‌شود‌.

این مربی که سابقه سرمربیگری تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان را در کارنامه دارد، از امکانات و زیرساخت‌های تأمین شده از سوی مدیران ورزشی باشگاه خور تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: خوشبختانه کیفیت ابزارهای موجود بسیار بالاست و وسایل کمک آموزشی به تعداد زیاد در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و تاکنون این میزبان تجهیزات در سایر نقاط ایران مشاهده نکرده‌ام.

وی با اذعان به اینکه میزبانی یک شهر از تیم‌های ملی اثرات مثبت زیادی به همراه دارد، عنوان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی این امتیاز را به شهر میزبان می‌دهد که چند بازیکن آنها در کنار بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به تمرین بپردازند و این اتفاق موجب پیشرفت بازیکنان، کسب تجربه و ارتقاء کیفی بازیکنان بومی می‌شود.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران از باشگاه خور لارستان بدلیل میزبانی باکیفیت از تیم ملی تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: حضور بازیکنان از سراسر ایران در این اردو موجب معرفی لارستان می‌شود و از طرفی بستر لازم برای حضور بازیکنان علاقمند در باشگاهها را فراهم می‌کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 12 سپتامبر 2024 ساعت 11:00ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تجهیزات ورزشی باشگاه هندبال خور لارستان در سطح کشور کم‌نظیر است”

  1. ناشناس گفت:

    افتخاری برای خور لارستان که آنچنان باشگاه وتجهیزات کم نظیری در کشور دارد و۶ بازیکن از شهری کوچک در تیم ملی افتخاری دیگر برای خور می‌باشد

  2. ناشناس گفت:

    یادم است اولین بار ۱ یا دو سال قبل در مسابقات تلاش خور از VAR استفاده شد که هنوز VAR به ایران نیامده بود آفرین به این مردمان سرافراز

  3. ناشناس گفت:

    هم اکنون باشگاه آموزش فوتبال نو نهالان در خور زیر نظر مربی خوب کشوری وحدود ۳۰۰ نفر نونهال در حال آموزش فوتبال هستند که در آینده نزدیک شاهد حضور آنان در تیم ملی فوتبال هم خواهیم بود واین افتخاری برای لار ومردم خور خواهیم بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین