جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسئول انجمن نمایش لارستان معارفه شد

  به گزارش میلاد لارستان به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، آیین معارفه مسول انجمن نمایش لارستان، در مجتمع شهید علیشیری برگزار شد. این برنامه…

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، آیین معارفه مسول انجمن نمایش لارستان، در مجتمع شهید علیشیری برگزار شد.

این برنامه که قرار بود در پلاتو شهید علیشیری برگزار شود با قطع برق، به حیاط مجتمع منتقل شد و قطع برق نتوانست مانع افروخته شدن چراغ انجمن شود.

در این مراسم جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان جوان عرصه نمایش حضور داشتند و آقایان حاج فضل الله جمالی، سهراب سبحانی، عطاء الله سروش، عبدالرضا میرزانیا، محمد اسمعیل بلندگرامی و حمیدرضا پریدار،محمدحسین نراقی، علی کمیلی به ارائه نظر و پیشنهاد پیرامون فعالیتهای آتی انجمن نمایش پرداختند.

گفتنی است در این نشست، امین خورسند به عنوان رییس انجمن نمایش لارستان انتخاب شد و به مدت دو سال سکان دار انجمن خواهد بود.

روح اله شاهدی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رییس جدید انجمن اظهار امیدواری کرد؛ در دوران تصدی مسولیت آقای خورسند،گامهای اساسی برای بازیابی جایگاه شایسته لارستان، در عرصه نمایش برداشته شود.

وی همچنین از همکاری و تلاش کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تغییر سریع مکان اجرای برنامه همزمان با خاموشی منطقه ای برق، سپاسگزاری کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه 13 سپتامبر 2024 ساعت 11:50ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “مسئول انجمن نمایش لارستان معارفه شد”

  1. ناشناس گفت:

    خیلی انتخاب های بهتری بود
    انجمن نمایش با این انتخاب قطعا ضربه خواهد دید و دودش به چشم همه خواهد رفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین