جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

اعزام شمشیرباز برتر لارستانی به مسابقات ملی در روز جهانی شمشیربازی

    “ابوالفضل جلوداری” شمشیرباز نوجوان لارستانی به عنوان نفر برگزیده استان فارس در روز جهانی شمشیربازی به مسابقات ملی شمشیربازی کشور اعزام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

 

“ابوالفضل جلوداری” شمشیرباز نوجوان لارستانی به عنوان نفر برگزیده استان فارس در روز جهانی شمشیربازی به مسابقات ملی شمشیربازی کشور اعزام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی لارستان “محمدرضا خیراندیش” رئیس هیئت شمشیربازی فارس؛ این شمشیرباز اتیه دار و توانمند لارستانی به عنوان نفر برگزیده از سوی استان با همراهی سه اپه ئیست دیگر، عازم مسابقات ملی شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور شد.

خیراندیش افزود: پیش از این “جلوداری” در مسابقات انتخابی استان به نمایندگی از “آکادمی شمشیربازی لارستان” به عنوان نفر برگزیده ی راه یافته به مسابقات ملی معرفی شده بود.

گفتنی است روز جهانی شمشیربازی ۱۲سپتامبر است که هر ساله در سراسر جهان با برگزاری پیکارهای شمشیربازی گرامی داشته می شود. این دوره از مسابقات ملی شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که شمشیربازان برتر کشوری از تمامی استان ها در ان شرکت می کنند در استان مازندران و شهر ساری برگزار می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 14 سپتامبر 2024 ساعت 11:50ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین