جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گشایش نمایشگاه آثار هنری رزین در محل نگارخانه شهید علیشیری شهر لار

  اولین نمایشگاه آثار هنری رزین در محل نگارخانه شهید علیشیری شهر لار گشایش یافت به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش…

 

اولین نمایشگاه آثار هنری رزین در محل نگارخانه شهید علیشیری شهر لار گشایش یافت

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، روح الله شاهدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قاسمی معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت ایزد مهر رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ابراهیم کیان رییس اداره میراث فرهنگی لارستان، اولین نمایشگاه آثار هنری رزین سرکار خانم زهره دُرّی در محل نگارخانه شهید علیشیری شهر لار گشایش یافت.

در حاشیه این نمایشگاه زهره دُرّی در سخنانی تصریح کرد: دنیای رنگارنگ و متنوع رزین، فضایی است که در آن هنر و صنعت به یکدیگر پیوند می‌خورند و به خلق آثار فوق‌العاده‌ای منجر می‌شوند و با استفاده از رزین، می‌توان به دنیای جادوئی رنگ‌ها و بافت‌ها وارد شد.

وی افزود: تصور کنید که می‌توانید به سادگی لایه‌های شفاف و درخشان از ترکیب رنگ‌ها و بافت‌ها، اثرات سه‌بعدی و نورانی ایجاد کنید. رزین این امکان را به شما می‌دهد که جواهرات با درخشش خاص، وسایل دکوری منحصر به فرد و حتی لوازم کاربردی که همزمان زیبا و مقاوم هستند، بسازید.

دُرّی تاکید کرد: این دنیای جادویی به هنرمندان و طراحان این فرصت را می‌دهد که با هر پروژه، دنیای جدیدی از زیبایی و نوآوری را خلق کنند، که همواره درخشان و الهام‌بخش است.

در این نمایشگاه آثار ظروف میوه خوری رزینی، زیور آلات، بازی های تخت نرد، تابلوهای آیینه و ماه، ساعت های رومیزی و دیواری، لوازم التحریر رزینی و… عرضه می شود.

علاقه مندان می توانند از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ از این نمایشگاه در محل نگارخانه شهید علیشیری شهر لار بازدید نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 15 سپتامبر 2024 ساعت 3:33ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین