جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عقد قرارداد کشتی گیر لارستانی با تیم لیگ برتری نیروی زمینی ارتش

  مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی برای حضور در پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد با عقد قراردادی به تیم نیروی زمینی ارتش پیوست. به گزارش میلاد لارستان…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی برای حضور در پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد با عقد قراردادی به تیم نیروی زمینی ارتش پیوست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: با دعوت تورج کفایی مربی پیشین تیم ملی کشورمان، محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی با عقد قراردادی به باشگاه نیروی زمینی ارتش پیوست تا در ترکیب این تیم با رقبای خود در پیکارهای کشتی آزاد لیگ برتر کشور مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر کشور با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است، تصریح کرد: باشگاه نیروی زمینی ارتش در گروه یک این پیکارها با تیم های ستارگان ساری، سایپا و دانشگاه آزاد مازندران هم گروه است.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه تورج کفایی مربی مطرح تهرانی به عنوان سرمربی، هدایت تیم نیروی زمینی ارتش را در این پیکارها به عهده دارد، ابراز داشت: بیست و چهارمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از نیمه اول شهریور آعاز شده است و هم چنان ادامه دارد.

قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور از چندین باشگاه لیگ برتری پیشنهاد همکاری داشته است، خاطرنشان کرد: محمدرضا عسکرپور در وزن ۷۴ کیلو به مصاف رقبای خود در این مسابقات می رود.

عسکرپور ادامه داد: این کشتی گیر لارستانی چندین عنوان قهرمانی کشور و رقابت های بین المللی را دارد و از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 15 سپتامبر 2024 ساعت 6:38ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین