جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد

عناوین مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در جلسه هماهنگی و…

عناوین مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری ویژه لارستان با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی و جمعی از روسای ادارات برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به ایستادگی ملت بزرگ ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با همدلی و حفظ وحدت در برابر دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و در آخر نیز در مقابل آن دشمن که تمام تجهیزات نظامی در اختیار داشت پیروز شد.

وی تصریح کرد: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان، در مقابل ایران اسلامی تهاجم وحشیانه داشت که ما هم صادقانه و خالصانه برای دفاع از حاکمیت سرزمینی، ارزش‌های دینی و اعتقادات اسلامی و ارزشهای انقلاب و آرمان‌های امام و انقلاب مقتدرانه جلو دشمنان قسم خورده ایستادیم و از اعتقادات و آرمان های خود دفاع کردیم.

نماینده عالی دولت در لارستان اظهار داشت: عزت امروز ما مدیون رزمندگان و ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود و از زن و فرزندانشان گذشتند و برای دفاع از خاک میهن اسلامی‌مان جانفشانی کردند.

دهقان با تأکید بر اینکه باید دلاورمردی‌های ایثارگران عزیز ما در دوران دفاع مقدس به درستی به رشته تحریر درآید، گفت: جهاد تبیین بهترین عرصه برای معرفی آن رشادت‌ها به نسل امروز است.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان تأکید کرد: امنیت و قدرت امروز ایران اسلامی، دستاوردِ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم از آن همه ایثار و ازخودگذشتگی به طور شایسته تجلیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همه تلاش کنیم، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود؛ تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با محوریت سپاه ناحیه لارستان برنامه داشته باشند.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان خاطر نشان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس فراموش نگردد و بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح بخش شهر و روستا برنامه داشته باشند و تک تک پیشنهاداتی که دستگاههای اجرایی شهرستان ارائه می کنند را عملیاتی و اجرایی کنند و همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

تبیین وحدت، ولایت و رهبری، حفاظت از صلابت و اقتدار نیروهای مسلح، گسترش برنامه ها به سمت بخش ها و روستاها، فضاسازی میدانی، استفاده از فضای مجازی در جهت تبیین ابعاد دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن، برگزاری نمایشگاه، تولید محتوا و انتشار کلیپ های مختلف، تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا و بسیاری از برنامه های دیگر فرهنگی از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید فرماندار فرمانداری ویژه لارستان قرار گرفت.

پیش از این نیز احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و سرهنگ سلمانپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و جمعی از اعضا، پیشنهادات و برنامه‌های خود را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کردند.

جشنواره دفاع مقدس، تولید محتوا و مستندسازی فیلم های دوران دفاع مقدس و پخش در فضای مجازی، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، گلباران قبور مطهر شهدا، نمایشگاه عکس و پخش کلیپ در گلزار شهدا، نواختن زنگ ایثار، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نشست تبیینی ویژه دانشجویان و اساتید، اکران فیلم دفاع مقدس، خاطره گویی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس و پخش آن از طریق فضای مجازی، اردوهای جهادی، پیاده روی مدیران و کارکنان ادارات، نشست تخصصی اساتید، تجلیل از اساتید ایثارگر بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی شهری، نشست های سیاسی و بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و غیره در سطح لارستان از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لارستان می باشد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 16 سپتامبر 2024 ساعت 2:20ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد”

  1. ناشناس گفت:

    هر روز جلسه براي مناسبتهاي مختلف يعني فرار از كار براي مردم و مستمر ميگويند در خدمت مردم هستيم.روساي محترم ادارات امروز براي شركت در هفته وحدت محل كار خودرا ترك ومردم را سر كار ميگذارن ودر مراسم شركت ميكنند و فردا هفته دفاع مقدس و كار را ترك ودر مراسم شركت ميكنند.پنا ه ميبريم به خدا از شر شياطين رانده شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین