جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ساختمان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در لارستان افتتاح شد

ساختمان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و…

ساختمان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و سلاله ی پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و دفاع مقدس، با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، دکتر خسروی و قاسمی معاونین پشتیبانی و سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیسی معاون بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس و مدیر کل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهکیلویه و بویر احمد، شیخ دانش امام جمعه اهل سنت خور، سرهنگ صادقی جانشین فراجا، سرهنگ حسینی فرد مدیریت فرهنگ، ترافیک و آموزش قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس، موسوی مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه لارستان، جمعی از مسئولین و خیرین، ساختمان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد دسترسی مطلوب و افزایش رضایتمندی مشتریان در لارستان افتتاح شد.

در این مراسم معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و سلاله ی پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، دفاع مقدس و فصل بازگشایی مدارس با تقدیر از خدمات کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لارستان، تکریم ارباب رجوع و برخورد حرفه‌ای با مشتریان را رمز موفقیت این بانک خواند.

احسان طاهری با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع در همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، گفت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با برخورد شایسته و حرفه‌ای خود، خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه می کنند.

در ادامه خسروی معاون پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران هم در سخنانی، بانک قرض الحسنه مهر ایران را نخستین بانک تخصصی در حوزه قرض الحسنه برشمرد که توجه به اقشار آسیب پذیر و ارایه خدمات به آنان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی در ادامه، به بخشی از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران به مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۹ میلیون مشتری دارد که تاکنون به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه ارئه شده است و این رقم تا پایان سال به ۴ میلیون نیز خواهد رسید.

موسوی معاون سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز ضمن بیان اینکه بیشتر مردم کشور از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهرمنده شده‌اند، گفت: هدف ما تبدیل کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است به طوری‌که مردم با داشتن حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بتوانند همه نیازهای خود را در زیست‌بوم قرض‌الحسنه رفع کنند و این امر مستلزم توسعه بازاریابی خُرد اشخاص حقیقی و حقوقی است.

در این مراسم همچنین رئیسی معاون بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس و مدیر کل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهکیلویه و بویر احمد و شیخ دانش امام جمعه اهل سنت شهر خور هم به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است برای این ساختمان جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه لارستان که ۱۴۵ متر مربع زیربنا دارد، ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران من بعد می توانند برای بهره مندی از خدمات این بانک به آدرس لار، شهرجدید، نبش ۱۲ متری خیابان فرهنگ ۷ مراجعه نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 17 سپتامبر 2024 ساعت 4:13ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین