جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

استاندار فارس برای رفع مشکلات بیمارستان‌های اوز راهکار داد

استاندار فارس در باره حل مشکل بیمارستان های شهرستان اوز گفت: وزارت بهداشت در شهرستان با این جمعیت مجوز ۲ بیمارستان نمی دهد، پیشنهاد من این است که بیمارستان امیدوار…

استاندار فارس در باره حل مشکل بیمارستان های شهرستان اوز گفت: وزارت بهداشت در شهرستان با این جمعیت مجوز ۲ بیمارستان نمی دهد، پیشنهاد من این است که بیمارستان امیدوار به بیمارستان خدمات سرپایی یا کلنیک روزانه تبدیل شود و بیمارستان راهپیما به بیمارستان بستری تبدیل شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، نشست نخبگانی هفته وحدت با حضور ایمانیه استاندار فارس در دانشگاه آزاد اوز برگزارشد.

در این گردهمایی که با تاخیر برگزار شد، بروجردی نماینده مجلس، مدیح مدیر مرکز اسلامی، علمای سنی و شیعه منطقه، فرماندار، جمعی از مردم و مسئولین حضور داشتند.

دکتر ایمانیه استاندار فارس با تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق که خود از منادیان وحدت بودند، گفت: در دنیایی که دشمنان مشغول شیطنت هستند، عقل و‌تدبیر و دیانت حکم می کند ما در کنار هم باشیم. استاندار با اشاره به آیات قرآن در باره وحدت گفت: امام خمینی و مقام معظم رهبری به وحدت اعتقاد عمیق داشتند و آن را نیاز قطعی مسلمین می دانند.

ایمانیه با اشاره به قرآن کریم افزود: دشمنان دوست دارند ما در رنج و زحمت باشیم و اگر مسلمانان جلو امکانات رساندن به اسرائیل می گرفتند جرات به شهادت رساندن ۴۰ هزار نفر از مردم فلسطین نداشتند. بزرگان اهل سنت و تشیع به کنار هم بودن توصیه می کنند و من هم در خدمتگزاری به مردم تسنن و تشیع در استان کوتاهی نخواهم کرد.

استاندار در پایان گفت: برای برطرف کردن مشکلات شهرستان تلاش شده، برخی حل شده و برخی نیز در دست پیگیری است. استاندار در باره حل مشکل بیمارستان های شهرستان گفت: وزارت بهداشت در شهرستان با این جمعیت مجوز ۲ بیمارستان نمی دهد، پیشنهاد من این است که بیمارستان امیدوار به بیمارستان خدمات سرپایی یا کلنیک روزانه تبدیل شود و بیمارستان راهپیما به بیمارستان بستری تبدیل شود. با این اقدام احترام ۲ خانواده خیر حفظ می شود و از افراد صاحب نفوذ می خواهم حمایت کنند این برنامه عملی شود.

در ابتدای این نشست محمدی فرماندار اوز ضمن خیرمقدم گفت: وحدت علاوه بر این که بین مردم اهل سنت و تشیع منطقه وجود دارد، بین مردم شهرستان و نظام وجود دارد که افزایش مشارکت در انتخابات مصداق آن است. وی از برگزاری اجلاسیه اهل سنت در مهرماه خبرداد و افزود: این سفر پنجمین سفر استاندار به شهرستان اوز است که دستاوردهای خوبی داشته است. وی به انتخاب دکتر هنر به عنوان مشاور اهل سنت اشاره کرد و گفت مصوبات سفرهای استاندار به شهرستان، عمدتا عملیاتی شده است. سی تی اسکن از تهران بارگیری شده است و افتتاح پلیس به اضافه ۱۰ در هفته آتی انجام می شود.

فرماندار راه اندازی اداره ثبت املاک و اسناد و کد دار شدن بیمارستان راهپیما را خواستار شد وافزود در صورت عملی شدن این ۲ مطالبه در افزایش رضایت مندی مردم موثر خواهد بود.

شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع دینی ضمن تبریک هفته وحدت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با علمای اهل سنت گفت: مومنان راه انبیا را دنبال می کنند و انبیا به امت واحده اعتقاد داشتند.

وی افزود خدا ۲ صفت رئوف و رحیم خود را به پیامبران نسبت داده است و این صفات باید سرمشق مسئولین قرار گیرد. پست ها برای خدمتگزاری است و مسئولین باید در مسئولیت خود متخصص و متعهد باشند. کشور مصر کشور قوی بوده و مشکل مدیریتی داشته و پیامبر بوسف خواسته مسئولیت خزانه داری که تخصص خود بوده به او واگذار شود تا مصر پیشرفت کند. پست ها یادواره شهداست و باید به کسانی واگذار شود که مصالح خود را فدای مصالح مردم کنند.

بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی با تبریک پیامبر اسلام گفت: در منطقه این وحدت به بهترین شکل وجود دارد و این هفته موجب افتخار است. وی افزود: یک چهارم جمعیت جهان مسلمان هستند اما ۱۰ درصد اقتصاد جهان را در اختیار داریم که باید با وحدت هم افزایی کنیم. بروجردی با اشاره به جنایات اسرائیل به مردم فلسطین و لبنان گفت ما در بالاترین سطح از این مردم مظلوم حمایت می کنیم.

در پایان مراسم از خدمات دکتر ایمانیه استاندار فارس با اهدای لوح تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 19 سپتامبر 2024 ساعت 8:23ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “استاندار فارس برای رفع مشکلات بیمارستان‌های اوز راهکار داد”

  1. ناشناس گفت:

    استاندار فارس هم رفتني شد. اقاي ايمانيه استاندار فردي متدين بود ولي مناسب استاندار نبود، كار بلد نبود ونسبت لار ولارستان حسادت داشت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین