جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهر لار پیشِ روی مدیران شهری یزد+تصاویر

هیأت بلندپایه مدیران شهری یزد از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهر لار بازدید کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی…

هیأت بلندپایه مدیران شهری یزد از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهر لار بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیران و کارشناسان شهرداری یزد در ادامه سفر دو روزه خود به شهر لار به همراه شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری لار، معاونین فرماندار لارستان و جمعی از مدیران شهرستان، از زیرساخت ها و ظرفیت های شهر لار بازدید کردند.

این هیئت ابتدا از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان تعدد پروازهای خارجی و داخلی این فرودگاه قرار گرفتند.

بازار قیصریه شهر لار دومین مکان مورد بازدید مدیران شهری یزد بود. در این بازدید از قدمت، معماری منحصر به فرد و جلوه های این بنای تاریخی سخن گفته شد.

این هیئت سپس به یکی از مراکز تولید و توزیع حلوا مسقطی لاری رفتند و از نزدیک نحوه تهیه این سوغات شیرین لاری را دیدند و طعم دلچسب آن را چشیدند.

برج علم و فناوری لارستان، زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، مجتمع علمی فرهنگی ورزشی طوبی (منیری) از مراکز خیرساز شهرستان است که مورد بازدید این هیئت یزدی قرار گرفت.

در بازدید از این مراکز خیر ساز، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان و ابراهیم منیری نماینده نیک اندیش مرحوم حاج ناصر منیری، از نگاه ویژه خیرین در حوزه های مختلف مذهبی، علمی، درمانی و شهرسازی سخن گفتند و توضیحاتی در خصوص بناهای خیرساز و عام المنفعه ارائه نمودند.

مدیران شهری یزد هم بزرگ اندیشی خیرین لارستانی را ستودنی و مثال زدنی دانستند.

مدیران شهری یزد از مسجد تاریخی چهاربرکه، دهنشیر، امامزاده میر علی بن الحسین (ع)، آب انبار و ساختمان جدید شهرضداری لار هم بازدید کردند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه 20 سپتامبر 2024 ساعت 11:52ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهر لار پیشِ روی مدیران شهری یزد+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي فرودي شهردار محترم لار فكر نان كن كه خربزه اب است.ورود هيتي از يزد خوش امد مي گوييم ولي مشكل بهسازي شهرقديم كه در حال نابوديست بايستي در حداقل زمان انجام شود.وضع مالي شهرداري بقول خودتان بسيار عاليست پس مشكل چيست.اگر بي غيرتي شوراست بفرماييد تا مردم بدانند.فراموش نكنيد شهر قديم در حال سوختن است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین