دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

180هزار واجد شرایط انتخابات در غرب هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۱۸۰ هزار و ۹۳۶ نفر در غرب هرمزگان واجد شرایط رای دهی در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند. بهروز اکرمی با…

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۱۸۰ هزار و ۹۳۶ نفر در غرب هرمزگان واجد شرایط رای دهی در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند. بهروز اکرمی با حضور در ستاد انتخابات بندرلنگه افزود: مردم پیش از شروع ساعت رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شدند. وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در نظر گرفته شده است.

به گزارش میلادلارستان  و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: ۲۵۸ شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه بندرلنگه، پارسیان و بستک در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۸۰ شعبه ثابت و ۷۸ شعبه سیار است. هرمزگان ۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از غرب استان یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.

یادآور می شود در دور اول انتخابات در این حوزه،  از مجموع ۱۲۰ هزار و ۵۵۰ رای، خالد زمزم نژاد با كسب ۲۹ هزار و ۹۷۷ رای معادل ۲۴ درصد آرا و احمد جباری با كسب ۲۹ هزار و ۱۵۰ رای معادل ۲۳ و نیم درصد آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین