پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

بزرگداشت روز ملی خلیج فارس توسط گروه کوهنوردی شهید چمران

به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی و نیز روز ملی خلیج فارس، روز کار و کارگر و به پاس زحمات فرهنگیان عزیز، گروه کوهنوردی شهید دکتر مصطفی چمران لارستان در…

به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی و نیز روز ملی خلیج فارس، روز کار و کارگر و به پاس زحمات فرهنگیان عزیز، گروه کوهنوردی شهید دکتر مصطفی چمران لارستان در یک برنامه کوه‌پیمایی و دره‌نوردی ارتفاعات منطقه «نیمه» عزیمت نمودند.

IMG-20160430-WA0002به گزارش میلادلاستان و به نقل از روابط عمومی گروه کوهنوردی شهید چمران، اعضا پس از رسیدن به محل مورد نظر و اجرای نرمشی سبک و قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج)، حرکت خود را آغاز کرده و پس از پیمودن دره‌های زیبا و ارتفاعات منطقه «نیمه»، از طبیعت جذاب و دیدنی آن منطقه بهره‌مند شدند؛ سپس در کنار یکدیگر و در جمعی صمیمانه صبحانه را صرف کردند، و پس از سلامی بر امام حسین (ع) برنامه مفرح خود را پایان دادند.

IMG-20160430-WA0006لازم به یادآوری است گروه کوهنوردی شهید چمران لارستان صبح‌های جمعه هر هفته با هدف سلامتی و شادابی افراد جامعه، برنامه کوه‌پیمایی را برگزار می‌کنند. از برادران علاقه‌مندان به طبیعت و ورزش درخواست می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این برنامه، با شماره همراه ۰۹۱۷۷۸۲۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین