دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تبریک دکترجعفرپور به منتخبین دهمین دوره مجلس

در پی اتمام انتخابات نمایندگی مجلس وتعیین تیم جدید نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به مجمع جدید نمایندگان…

در پی اتمام انتخابات نمایندگی مجلس وتعیین تیم جدید نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به مجمع جدید نمایندگان فارس تبریک گفته است. متن این پیام که در اختیار میلاد لارستان قرار گرفته به قرار زیر است:

2

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیام تبریک دکترجعفرپور به منتخبین دهمین دوره مجلس”

  1. لارستانی گفت:

    میبایست. علاوه. بر. تبریک. با. منتخبین. جدید. که. عمدتا. از. جناح. اصلاح. طلب. هستند. تعامل. داشته. باشیم. تا. اهداف. لارستان. بزرگ. بهتر. مورد. موافقت. قرار گیرد. در غیر اینصورت. با. شهرهای. مجاور. در تعارض. قرار می گیریم. در. راستای. هدف. بزرگ. که. ارتقای. لارستان. است. ابتدا. باید. خواسته. بخشهای. بزرگ. بر اورده. شود. تا. شرایط. برای. ارتقای. لارستان. فراهم. گردد

  2. مهندس حسین پور گفت:

    به نام خدا
    ضمن عرض سلام خدمت همشهریان محترم و تشکر از دکتر جعفرپور
    اجازه دهید کمی صادقانه با هم حرف بزنیم. لارستان امروز اصلا جایگاه مناسبی ندارد. در شهرستان های مجاور اتفاقات بسیار مهمی در حال رخ دادن است که روزبروز موجبات توسعه و عمران آن مناطق را سبب میشود که البته ما خوشحالیم و آرزوی توفیق بیشتر برایشان داریم.
    برای آگاهی مردم لارستان تعدادی از دستاوردهای شاخص و منحصربفرد شهرستان مجاور شمالی یعنی شهرستان داراب را بر میشمارم:
    ۱_کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی داراب (این بیمارستان تنها بیمارستان مصوب دولت در کل کشور بود که جهت توسعه شهرستان داراب صورت گرفت)
    ۲_ اتمام عملیات سد رودبال داراب بعنوان یکی از بزرگترین سدهای کشور و تغذیه دو شهرستان فسا و استهبان به مرکزیت داراب. این سد علاوه بر کاهش دمای هوای داراب و تغییرات مثبت اکوسیستمی ،موجب ارتقا و گسترش چشمگیر صنعت کشاورزی این شهرستان خواهد شد.
    ۳_ توسعه پتروشیمی عظیم داراب و تزریق ده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پیشرفت آن
    ۴_ اجرای یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تصفیه خانه های ایران در داراب که آب شرب شیرین دو شهرستان داراب و زرین دشت را تامین میکند.
    ۵_ انتقال کارخانجات پهناور و بین المللی کاشی و سرامیک از استان یزد به شهرستان داراب. بعلت وجود منابع آبی و همچنین معادن و خاک مناسب در داراب
    ۶_ گسترش روزافزون گردشگری و صنعت توریسم این شهرستان_ این شهرستان با دارا بودن ۲۰۰ جاذبه گرشگری از جمله لایزنگان و نوایگان در حال تبدیل به قطب گردشگری جنوب کشور میباشد.
    ۷_ مردم و مسیولین شهرستان داراب با جدیت پیگیر ایجاد استان فارس شرقی به مرکزیت شهرستان داراب هستند و امتیاز ویڙه آنها هم داشتن مرز مشترک با دو استان هرمزگان و کرمان و همچنین دوری و مسافت بسیار زیاد از سه مرکز استان (شیراز_ بندر عباس_ کرمان) میباشد.
    و موارد مهم دیگر…..
    لازم است مسولان دلسوز و زحمتکش لارستان ،خود بزرگ بینی را کنار گذاشته و بیش از پیش تلاش نمایند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین