سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 28
جهت جابجایی مسافر تا پای بار:

فرودگاه بین المللی لارستان به اتوبوسهای پیشرفته COBUS مجهز میشود

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، گفت: در نخستین ماه سال جدید، در مجموع پروازهای داخلی و خارجی ۱۴ هزار و ۸۹۶ مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان تردد کرده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ نفر ورودی و ۷ هزار و ۵۵۹ نفر از مسافرین خروجی بوده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، گفت: در نخستین ماه سال جدید، در مجموع پروازهای داخلی و خارجی ۱۴ هزار و ۸۹۶ مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان تردد کرده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ نفر ورودی و ۷ هزار و ۵۵۹ نفر از مسافرین خروجی بوده است.

عنایت اله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه کلیه فعالیت های مربوز به سرویس دهی در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) این شهرستان برعهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است، اظهار داشت: مجهز نمودن فرودگاه لارستان به اتوبوس جهت حمل مسافر از سالن تا پرواز و بالعکس جزء وظائف شرکت هواپیمایی هما است.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی عمومی مسافران و همشهریان بدلیل عدم برخورداری این فرودگاه از اتوبوس جابجا کننده مسافر تا پای پرواز به مسئولین شرکت هواپیمایی ایران ایر منتقل شده است، افزود: بنا به اطلاعات واصله، شرکت هواپیمایی هما قرارداد خرید تعدادی اتوبوس COBUS را منعقد کرده است که مقرر شده تا پس از تحویل، فرودگاه بین المللی لارستان نیز به اتوبوس های پیشرفته COBUS مجهز شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره به آماری درخصوص میزان بار، تعداد پروازها و مسافرین در یک ماهه ابتدایی سال جاری، تصریح کرد: در فروردین ماه ۹۵، در مجموع ۱۳۳ پرواز از طریق فرودگاه لارستان انجام شد که از این تعداد ۶۹ پرواز ورودی و ۶۴ پرواز خروجی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه این میزان پرواز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: دلیل این امر، تغییر تایپ پروازها از ATR  و فوکر ۱۰۰ به بوئینگ ۷۴۷ و ایرباس ۳۲۰ و همچنین لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در این فرودگاه بوده است.

انصاری فرد ادامه داد: در نخستین ماه سال جدید، در مجموع پروازهای داخلی و خارجی ۱۴ هزار و ۸۹۶ مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان تردد کرده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ نفر ورودی و ۷ هزار و ۵۵۹ نفر از مسافرین خروجی بوده است.

وی بیان کرد: طی این مدت، ۳۴۵ هزار و ۳۲۷ کیلوگرم بار از طریق فرودگاه لارستان وارد و صادر شده است.

به گزارش میلادلارستان در حال حاضر فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان توسط سه شرکت ایران ایر، فلای دبی و العربیه به مقصدهای دبی، کویت، قطر، شارجه و تهران پرواز دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرودگاه بین المللی لارستان به اتوبوسهای پیشرفته COBUS مجهز میشود”

  1. لاری گفت:

    درست نیست تو فصل سرما و گرما و حتی موقع باد و بارندگی مسافرین لارستانی مسافت سالن تا هواپیما را با پای پیاده طی کنند .حتما برای اتوبوس پیگیری نمایید.تشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین