سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

پیام محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقاي کربلا، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله هاي کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی…

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقاي کربلا، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله هاي کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب(س)، سلام بر ندای جاودان ” هل من ناصر ینصرنی” و سلام بر اشك هاي صاحب الزمان(عج)
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است كه دل‌های شیدای نیكان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.
ماهى که امام مسلمین، راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را به ما آموخت، راهى که باید مشت گره کرده آزادی خواهان و استقلال طلبان و حق گویان بر تانکها و مسلسلها و جنود ابلیس غلبه کند و کلمه حق، باطل را محو نماید . کربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست؛ اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است؛ کربلا منزلگاه همه‌ی کسانی است که تازیانه‌ی جور و شرک زمانه بر گُرده‌هایشان زخم نهاده و قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که تقدیر جهان را حرکت به سوی نور و روشنی و قیام علیه ظلمت و تاریکی می‌دانند و بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان، عاقبت متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود و حاکمیت طاغوت که اینک بر بخش‌های عمده‌ای از جهان سیطره دارد، از صفحه‌ی روزگار رخت برخواهد بست.
اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم شریف و ولایتمدار لارستان و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزدمنّان واقع گردد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین