شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

امسال- عاشورا- محرم

 امسال… محرم امسال با هر سال دیگری فرق می کند. امسال محرم در حالی فرا می رسد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مشغول قتل عام مردم بی گناه در…

 امسال…

محرم امسال با هر سال دیگری فرق می کند. امسال محرم در حالی فرا می رسد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مشغول قتل عام مردم بی گناه در سراسر دنیاست.

نبردی سرنوشت ساز در پیش است و ما در حال عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت سازی برای بشریت. و عاشورای تاریخ ساز حسینی، این بار نیز می‌تواند سرمنشاء ورق خوردن عزتمندانه برگی دیگر از صفحات دفتر تاریخ باشد … .

از دهم محرم سال ۶۱ هجری همواره روز عاشورا مبدا تحولات عظیمی در تاریخ زندگی بشر بوده و حتی در انقلاب اسلامی نیز شعله های انقلاب در محرم ۵۷ زبانه کشید و پهلوی را به زباله دان تاریخ فرستاد و یا در همین سال های اخیر و فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ ، این عاشورا بود که نقطه عطف حرکت های مردمی قرار گرفت.

امسال روز عاشورا مصادف شده است با سالروز انقلاب دوم مردم ایران، یعنی۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی رژیم ایالات متحده آمریکا و از طرفی نیز، با نزدیک شدن به پایان زمان تمدید شده برای مذاکرات هسته ای، انتظار می رود که شرایطی در جامعه پدید آمده باشد که جلوی هرگونه توافق ضعیفی گرفته شود و این ممکن نیست مگر با روشن شدن مردم نسبت به ماهیت پلید استکبار و درس گرفتن از تجربه ی مذاکره با آمریکا.

معتقدیم …

قیام عاشورا دربردارنده مفهوم شناخت طاغوت (استکبار) زمان و مقابله به موقع و صحیح با آن می باشد به عبارتی دیگر «حسینی بودن و حسینی ماندن»

 به معنای شناخت صحیح استکبار است در هر زمان و مکان.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین