پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در لارستان

به گزارش  میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛بمناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و یار صدیق امام ورهبری، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس فقید مجلس…

به گزارش  میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛بمناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و یار صدیق امام ورهبری، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری، مراسم بزرگداشتی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان ،دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب(ع) لارستان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،مسئولین،نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم شهید پرور و ولایی منطقه لارستان بزرگ در محل گلزار مطهر شهدا شهر لار برگزار گردید.

در این مراسم معنوی ابتدا قاریان قرآن کریم به تلاوت این کتاب الهی پرداختند و مردم هم فاتحه و قرآن خواندند و یاد و نام آن عالم سفر کرده را گرامی داشتند.

سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین ولایتی نسب رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان هم در خصوص مقام یک عالم و شخصیت والای مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی سخنانی را بیان کرد.

در ادامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در رثای حضرت حسین بن علی(ع) و در سوگ مرحوم آیت الله مهدوی کنی مرثیه سرایی کردند.

گفتنی است این مراسم بزرگداشت از سوی فرمانداری ویژه لارستان،بیت معظم حضرات آیات آیت اللهی (ره)و موسوی لاری(ره)،دفتر امام جمعه؛دفترنماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی وحوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب(ع) این شهرستان با شکوه خاصی برگزار گردید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین